blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
låt höra nu.. berätta merSupermoto skrev:Jo, vi märkte det, FEGIS![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
låt höra nu.. berätta merSupermoto skrev:Jo, vi märkte det, FEGIS![]()
blom skrev:gick upp kl 04,57![]()



phastasphegis skulle med på vansinnestrippen men allt ephtersom han phick höra mer om vad som var i görningen ju mer skepptisk blev han. Till slut phegade han ur och drog hem...blom skrev:låt höra nu.. berätta mer![]()



så kan man ju säga 1/1!!!NoicE skrev:Det Var En Gång En Kycking som hette gullefjun
som Skulle Gå På Prommenaaaaad½!!½
Vadan alla ½ överallt?? Slinter du på Tbordet LR? Min teori är att du saknar din halva Brembo
så mkt att du gör så för att hedra den nu när den inte finns bland oss längre 
noice du bör svara på min fråga omgåendeNoicE skrev:jättemotorn, halvorna är för att det är stress
Se själv:
HAMBRUGARE!
HAMBURGARE½!½
FRESTEN SÅ VAR DET ½NISSIN ½!½!!½

Ahhhh, my badNoicE skrev:jättemotorn, halvorna är för att det är stress
Se själv:
HAMBRUGARE!
HAMBURGARE½!½
FRESTEN SÅ VAR DET ½NISSIN ½!½!!½
Lövis skrev:Jaha... killar skall vi addera ännu en bil till listan på saker som gått sönder medans jag har varit "ansvarig" för dem....
Lyckades med den sköna bedriften att krascha en av våra tjänsterbilar i går..
Så ytterligare en bil till skroten för mig![]()
Slutade med en liten rull och landa på taket.(Peppe jag skall inte tilltala dig nästa gång jag ser dig)
Jag och min med resenät hade tur vi är bara sjukskrivna,med muskelsmärtor..
Hatar mitt liv.....................................Någon som vill byta?????????????
Lövis skrev:Hatar mitt liv.....................................Någon som vill byta?????????????

men va fan!!!!............................................................nä lövis flytta till en ö där det bara finns kokosnötterLövis skrev:Jaha... killar skall vi addera ännu en bil till listan på saker som gått sönder medans jag har varit "ansvarig" för dem....
Lyckades med den sköna bedriften att krascha en av våra tjänsterbilar i går..
Så ytterligare en bil till skroten för mig![]()
Slutade med en liten rull och landa på taket.(Peppe jag skall inte tilltala dig nästa gång jag ser dig)
Jag och min med resenät hade tur vi är bara sjukskrivna,med muskelsmärtor..
Hatar mitt liv.....................................Någon som vill byta?????????????
Lövis skrev:Jag och min med resenät hade tur vi är bara sjukskrivna,med muskelsmärtor..


har funderat och kommit fram till att det inte bara kan vara otur!!!Lövis skrev:Jaha... killar skall vi addera ännu en bil till listan på saker som gått sönder medans jag har varit "ansvarig" för dem....
Lyckades med den sköna bedriften att krascha en av våra tjänsterbilar i går..
Så ytterligare en bil till skroten för mig![]()
Slutade med en liten rull och landa på taket.(Peppe jag skall inte tilltala dig nästa gång jag ser dig)
Jag och min med resenät hade tur vi är bara sjukskrivna,med muskelsmärtor..
Hatar mitt liv.....................................Någon som vill byta?????????????
blom skrev:har funderat och kommit fram till att det inte bara kan vara otur!!!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |