Hojåka i Örebrotrakten - the original!

jag fick ett sms av stefan kl 08,00 där han frågade när vi skulle åka på motarden idag och vilka som skulle med. då frågar jag om han vill med och jag får svaret att det är förtidigt på morgonen???
stefan vad ville du igentligen? är du rädd så kan du ju ringa , jag har ju sagt det åt dig :)

är alla gris bak-fulla idag eller.. ingen skriver ingen åker hoj va fan gör ni..
dra skinnet framåt dra skinnet bakåt dra skinnet framåt och bax igen och öka takten i intervaller så är du nästan i himmmelelnnn.

blom skrev:
är ni bakfulla eller

Nä bara lite trötta.
Försökte få ihop några igår för att det var streetracing i Örebro.
Dom körde tydligen vid Örebroskroten. En kompis till mig var där och kolla.

Ringde även dig BLOM. För jag är inte rädd. Men det kanske du var för du våga inte svara! :3freak

Jaja, när ingen behagade följa med så blev jag så trött på alltihop så jag somnade i min säng.

Tengil skrev:
Nä bara lite trötta.
Försökte få ihop några igår för att det var streetracing i Örebro.
Dom körde tydligen vid Örebroskroten. En kompis till mig var där och kolla.

Ringde även dig BLOM. För jag är inte rädd. Men det kanske du var för du våga inte svara! :3freak

Jaja, när ingen behagade följa med så blev jag så trött på alltihop så jag somnade i min säng.
såg i morse att du ringt.. stängde av ljudet när dottern sov..
det var synd tengil för det skulle jag gärna följt med på :)

Jag var också på väg ut, men det var precis slut med ström i batteriet. Då blev jag sned och gick hem och surade. :gnissla
Har tid på besiktningen på lördag.

tengil sa så här.. nu när jag ändå är i örebro så ska jag nog hälsa på en polare till.. tengil du skulle sagt mattias för jag vet vem han är :D

blom skrev:
tengil sa så här.. nu när jag ändå är i örebro så ska jag nog hälsa på en polare till.. tengil du skulle sagt mattias för jag vet vem han är :D

Den jag tänkte på var inte mattias utan Nygren, en lumparpolare. (MC ordonans)
Men han var inte hemma så då tänkte jag åka hem till morsan och snikäta lite. På vägen dit kom jag på att Mattias och Åsa bor ju alldeles här och vill säkert att jag kommer förbi och brummar lite för dom. :) Trevligt.
tyvär blev det ingen mat hos mamma för hon va inte hemma... Så jag åkte hem men på vägen dit bor en gammal jobbarkompis. Erik vet väm han ä... "Vår gemensamma vän"(Persa).
Sen åkte jag till en annan kompis, Erik vet oxå vem det är... (Lillle John) och hämtade ett USB minne han lånat.
Sen åkte jag hem och hämtade min rygga så jag kunde handla käk. (fick inge av morsan som nämts vid ett flertal gånger i texten ovan)
Efter att ha snotihop en av värdens bästa köttfärssåser så kunde jag äntligen läggamig och sova sött och drömma om kurviga vägar med bra asfalt. :tummenupp

För övrigt tog jag hojen till jobbet i dag.

Tengil skrev:
Den jag tänkte på var inte mattias utan Nygren, en lumparpolare. (MC ordonans)
Men han var inte hemma så då tänkte jag åka hem till morsan och snikäta lite. På vägen dit kom jag på att Mattias och Åsa bor ju alldeles här och vill säkert att jag kommer förbi och brummar lite för dom. :) Trevligt.
tyvär blev det ingen mat hos mamma för hon va inte hemma... Så jag åkte hem men på vägen dit bor en gammal jobbarkompis. Erik vet väm han ä... "Vår gemensamma vän"(Persa).
Sen åkte jag till en annan kompis, Erik vet oxå vem det är... (Lillle John) och hämtade ett USB minne han lånat.
Sen åkte jag hem och hämtade min rygga så jag kunde handla käk. (fick inge av morsan som nämts vid ett flertal gånger i texten ovan)
Efter att ha snotihop en av värdens bästa köttfärssåser så kunde jag äntligen läggamig och sova sött och drömma om kurviga vägar med bra asfalt. :tummenupp

För övrigt tog jag hojen till jobbet i dag.
men va fan jobbar du nu tengil. jag tänkte ju komma på besök till dig i dag ju...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!