Eftersom Blompa är racing så snackar han ju bakhjulspållar fattar du väll... :kockoStefan skrev:Det är faktiskt 105 friska i Thundercaten, är du helt bakom flötet, eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom Blompa är racing så snackar han ju bakhjulspållar fattar du väll... :kockoStefan skrev:Det är faktiskt 105 friska i Thundercaten, är du helt bakom flötet, eller?
exaktamunto.. stefan hör och lär av kycklingKyckling skrev:Eftersom Blompa är racing så snackar han ju bakhjulspållar fattar du väll... :kocko![]()
själv så har jag varit och smetat motard idagNoicE skrev:Jag har jobbat från 08.00 till 17.00 på eyrabadets gym... smäckigt...
blom skrev:är ni bakfulla eller
såg i morse att du ringt.. stängde av ljudet när dottern sov..Tengil skrev:Nä bara lite trötta.
Försökte få ihop några igår för att det var streetracing i Örebro.
Dom körde tydligen vid Örebroskroten. En kompis till mig var där och kolla.
Ringde även dig BLOM. För jag är inte rädd. Men det kanske du var för du våga inte svara!![]()
Jaja, när ingen behagade följa med så blev jag så trött på alltihop så jag somnade i min säng.
blom skrev:såg i morse att du ringt.. stängde av ljudet när dottern sov..
det var synd tengil för det skulle jag gärna följt med på![]()
Jag är på! Detta vädret är ju bara för bra!!Tengil skrev:Är det nån som är sugen att köra lite idag?![]()
tack för att ni komAero skrev:Jag är på! Detta vädret är ju bara för bra!!![]()
blom skrev:tack för att ni kom
nästa gång tar vi väl en tur på hojarna
Mattias650 skrev:Det dök upp en Tengil hos oss också!
Trevligt med lite hojkompis-besök så här på söndagskvällen.
blom skrev:tengil sa så här.. nu när jag ändå är i örebro så ska jag nog hälsa på en polare till.. tengil du skulle sagt mattias för jag vet vem han är![]()
men va fan jobbar du nu tengil. jag tänkte ju komma på besök till dig i dag ju...Tengil skrev:Den jag tänkte på var inte mattias utan Nygren, en lumparpolare. (MC ordonans)
Men han var inte hemma så då tänkte jag åka hem till morsan och snikäta lite. På vägen dit kom jag på att Mattias och Åsa bor ju alldeles här och vill säkert att jag kommer förbi och brummar lite för dom.Trevligt.
tyvär blev det ingen mat hos mamma för hon va inte hemma... Så jag åkte hem men på vägen dit bor en gammal jobbarkompis. Erik vet väm han ä... "Vår gemensamma vän"(Persa).
Sen åkte jag till en annan kompis, Erik vet oxå vem det är... (Lillle John) och hämtade ett USB minne han lånat.
Sen åkte jag hem och hämtade min rygga så jag kunde handla käk. (fick inge av morsan som nämts vid ett flertal gånger i texten ovan)
Efter att ha snotihop en av värdens bästa köttfärssåser så kunde jag äntligen läggamig och sova sött och drömma om kurviga vägar med bra asfalt.![]()
För övrigt tog jag hojen till jobbet i dag.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |