Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
vill ha bild :fakta
ja det är klart det kommer bli race.. det värsta är att molly då borde väga kanske 2 kilo mer än eran kid. men det ska fixa sig :)
eurobaby är inte det tyskt föresten :va

Har ingen bild. Ska se om jag kan ta en med kameran hemma. Om du är så nyfiken. :D

Jag tror faktiskt att den är holländsk.
Men det hade varit coolare med en tysk. :yoparty

Hittade en bild på vagnen.
Fast på vår är det gråa beiget (eller hur det stavas) istället.

Bifogat

• euro.jpg
    euro.jpg
    10.9 KB · Visningar: 39
:( Man har en pärla så får man inte köra!
Klara teori provet i veckan men fick höra att det inte finns uppkörnings tider förens i slutet på Juni.
Det suger!!!!!!
De på vägverket har inte hört talas om tillgång och effterfrågan.

Finns det nån som vill vara handledare för mig? :)

Simz skrev:
Klara teori provet i veckan men fick höra att det inte finns uppkörnings tider förens i slutet på Juni.
Det suger!!!!!!

Går nog att lösa! Har du bilkörkort tror jag det inte behövs något godkännande av handledaren. Jag har varit handlare till en kille som var ute och åkte en del med oss. :tummenupp

Vi brukade vänta in honnom vid nästa korsning... :hihi

Simz skrev:
Det suger!!!!!!

ring runt i hela sverige och fråga om dom har tider. du behöver ju inte köra upp här

Zalve skrev:
Denna skall ni ha grabbar...

Tysk kvalité.

Aluminiumchassi.
5 punktsbälte

Röd och sportig rom en R1'a
(Billig att importera)
307-956.jpg
Va fasen....

Trodde aldrig jag skulle säga det här men... Den var ju riktigt snygg ju :yoparty
Cool design.

Simz skrev:
Det suger!!!!!!

Grattis till teorin. :tummenupp
Som någon sa, ring runt lite det kan ju finnas uppkörningar på andra ställen än i närorådet.
Var lite på hugget oxå för ibland dyker det tydligen upp återbud så man kan få en körning med kort varsel.

Hur gick det för grannen? (För han skrev väl samma dag eller minns jag galet nu?)

Jag blir så oerhört trött på mig själv emellanåt. Det är som om något löser ut i skallen. Munnen går igång och så dras övriga kroppen in i elände. Jag minns suset från gasen. Fast det försvann snabbt. Istället började det susa i öronen. Halvcirkeln av psykoprofilaxande män zoomades ut och blev till en liten prick i taket. Sköterskan flöt ut i någon slags böljande soppa och själv blev jag väldigt …nätt och fick korta fötter. Det kändes ungefär som om kroppen var en 90 hk dunderkisse och plötsligt förvandlades till en turboladdad R1 motor där bak på vattenskidbåten. Den där känslan har jag haft ytterligare en gång. Också då i samband med lustgas.

blom skrev:
Jag blir så oerhört trött på mig själv emellanåt. Det är som om något löser ut i skallen. Munnen går igång och så dras övriga kroppen in i elände. Jag minns suset från gasen. Fast det försvann snabbt. Istället började det susa i öronen. Halvcirkeln av psykoprofilaxande män zoomades ut och blev till en liten prick i taket. Sköterskan flöt ut i någon slags böljande soppa och själv blev jag väldigt …nätt och fick korta fötter. Det kändes ungefär som om kroppen var en 90 hk dunderkisse och plötsligt förvandlades till en turboladdad R1 motor där bak på vattenskidbåten. Den där känslan har jag haft ytterligare en gång. Också då i samband med lustgas.

Sluta käka svamp nu Blom... :jisses :D

Nu har jag skaffat ny kruka att odla kålhuvudet i

Bifogat

• raid_zeal_tc5.jpeg
    raid_zeal_tc5.jpeg
    34 KB · Visningar: 42
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti