Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Har inte så mycket tid att åka idag,ska fixa lite hemma:) Men kan ta en kortis på eftermiddan.Nån som är sugen att haka på ?

Har inte så mycket tid att åka idag,ska fixa lite hemma:) Men kan ta en kortis på eftermiddan.Nån som är sugen att haka på ?

Samma här.... Tänkte, förutom att fixa hemma, vara på en fotbollsmatch kl 15 Jag är sugen på en kortis före lr efter fotbollen.

Samma här.... Tänkte, förutom att fixa hemma, vara på en fotbollsmatch kl 15 Jag är sugen på en kortis före lr efter fotbollen.
Oki, vi kan ta det efter fotbollen:) Har kvar att göra hemma. Messa gärna eller ring mej. Finns på kontaktlistan:) Kommer inte sitta här nu:)

Det blev en nätt liten tur idag. Bra väder, bra vägar och trevligt sällskap, en lyckad dag med andra ord!
/T

Det blev en nätt liten tur idag. Bra väder, bra vägar och trevligt sällskap, en lyckad dag med andra ord!
/T

Jepp, en rejäl sväng blev det. Roade mig lite med att kolla upp hur långt det blev mha google maps. Sträckan vi åkte ihop blev 27 mil, utöver det hade jag 9 mil hemifrån till finspång och 10 mil från sörping och hem. 46 mil totalt :D. Ni måste haft något liknande antar jag?

Eftersom det inte var direkt raksträcka hela vägen så kanske det inte är konstigt att man är lite öm i kroppen idag...
För jäkla roligt var det i alla fall!

/R

Bifogat

• map.JPG
    map.JPG
    35.7 KB · Visningar: 71
Nån som vill hänga med på en eftermiddagstur? Träffas på shell 17.30

Last edited:
Vilka ska med på fredag till norrköping? skriv nu upp er så kanske vi kan bli en hel hög (om vädret håller såklart)

1. 1LiterDuckEater
2.
3.

vilken tid var det i kholm o var?

ska planera o åka från spektaklet i sthlm.. trafik som,,, haha

men ja e på

Ska vi säga 11:00 på Shell...så har vi gott om tid :tummenupp
Vad säger ni om det grabbs & girls??

1. 1LiterDuckEater
2. Perra72
3. WEST om jag har cykel klar
4. Doller
5. testo

Ska vi säga 11:00 på Shell...så har vi gott om tid :tummenupp
Vad säger ni om det grabbs & girls??

1. 1LiterDuckEater
2. Perra72
3. WEST om jag har cykel klar
4. Doller
5. testo

enda som kan va e för mig me tiden men ja får spätta på.. så ja hinner dit
men ni kan ev vänta dåja dumpar tankväskan från sporthojen haahaha

Eftermiddagstur idag kanske? Ni vet vart jag finns, använd kontaktlistan vetja :tummenupp

Japp, jag är nypluggad å körklar :yoparty
Ger nog mer om alla nyttjar forumet istället, lite jobbigt att ringa runt å fråga om folk vill med!

Kanske köra igång med vår vanliga tid, träffas 17:15, åka 17:30, eller vad säger ni?? :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back