Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
Vilken tid har ni tänkt er?

Vi vet inte riktigt kanske tidigt eller sent eller bara en kort sväng..... bra svar va!! vi skulle höras av under förmiddagen och bestämma han skulle vara borta vid 3-tiden så därför vet ingen nått. Jag postar på forumet så fort något har spikats. Jag tror nog att vi åker runt 11-12
 

ellan

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Bara riktiga hästkrafter "havremoppe" för tillfället
Jag är 17.30 på macken om nån vill haka på och åka!
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
Jag är 17.30 på macken om nån vill haka på och åka!

Fick du nån fart på gubbstruttarna!! eller fick du åka själv?? jag och tuggis fick inte nått hejdundrande gensvar. Kanske låg de flesta hemma med blykeps.......


Jag såg att yamaha har provkörning i helgen på stockholms mc-varuhus, kanske vore nått att åka till och prova lite nya hojar?? kanske en glass mitt i smeten när man ändå är där.

http://www.mcvaruhuset.se/
 
Last edited:

philip_ecdt

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Suzuki Bandit N 1200 -04
Någon mer som är ledig på fredagar? Tänkte ta en tur på dagen när det är som soligast ;) Slå en signal om ni är sugna nummret finns på medlemstråden....
 

philip_ecdt

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Suzuki Bandit N 1200 -04
Uppsamling kl 12 vid shell. Jag och perra funderar på att dra till igelforss där det ska vara motordag av något slag. kika lite ta en glass och ha trevligt. några fler som vill haka på så är det bara att komma.
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
om man inte är så morgontrött och vill åka en lite längre tur så åker jag,jojje och gunnar till pålsboda vid 9 snåret är även nån motordag/marknad där oxå. Kanske vi åker förbi igelfors oxå vem vet.
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Uppsamling kl 12 vid shell. Jag och perra funderar på att dra till igelforss där det ska vara motordag av något slag. kika lite ta en glass och ha trevligt. några fler som vill haka på så är det bara att komma.
Jag skulle sååå gärna vilja haka på meeennnn..... Mina däck är helt slut och jag har beställt nya,kommer nästa vecka. Men skulle kunna ta en kortis kanske :va
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Kanonväder å bakis, ingen bra kombination :huvet
Hinkat vatten hela morgonen, kaffe nu, körklar vid 12 :yoparty
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Nån som är sugen på en kortis i eftermiddag? Jag har lite kvar på mina däcka som jag kan nöta ner :) Innan jag byter till nya :)
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Nån som är sugen på en kortis i eftermiddag? Jag har lite kvar på mina däcka som jag kan nöta ner :) Innan jag byter till nya :)

Jag kan vara sugen, men det beror på när, tänkte faktiskt(även fast det är kanonväder) glo på Superbike idag!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top