Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja just det. Det var här vi snackar om hojåka :arsele Vart har hojåkarvädret tagig vägen? Hoppas det blir bättre. Nån som har lust att ta en sväng i helgen om det blir väder för det?

Vart har hojåkarvädret tagit vägen? Hoppas det blir bättre. Nån som har lust att ta en sväng i helgen om det blir väder för det?

Tycker vädret ute nu är rätt ok :hihi
Men självklart blir det körning till helgen, om inte innan!

Sådärja. Nybesiktigad med kommentaren 'Den här hojen var ju inte kattskit.'
Funderar på att åka med norrköpingsgänget nån gång i helgen då jag förmodligen tar ner hojen då om vädret och sambon tillåter. :D

Fint väder å ingen som vill åka...eller??
Skulle kanske kunna tänka mig en kortis idag!

Annars åker ivarjefall jag förbi Shell imorgon Lördag kl 13 om nån skulle vara sugen då istället :)

Söndag funkar det tidigare om vädret håller i sig :tummenupp

Last edited:

Annars åker ivarjefall jag förbi Shell imorgon Lördag kl 13 om nån skulle vara sugen då istället :)

jag kan ta en kort runda med dig idag, är upptagen med annat lördag...

Vägverket har lagt grus i sprickor och sånt på nyköpingsvägen så kör lungt där....

Bra tips!
Kan då upplysa om att stöttastensvägen nu är sopad och de stora grussträngarna som fanns mitt på vägen är borta. Ligger lite skräp kvar, men den är i körbart skick.

Fick ett ryck och började fundera på att byta hoj... när jag hittat nytt jobb...
Tänkte skaffa ett par cylindrar till... men fortfarande som V... Och det bästa av allt, när jag kollade upp lite försäkringspriser fick jag fram denna uppgift : Pris per månad 666 kr

Heee hee eheeeeh! Saaatan! :yoparty

Jag är med en sväng på lördag, jag kan vara lite sen men om jag snabbar mig så ska jag nog vara i tid. ( Jobbar:( förmiddag til 12)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back