doller
Medlem
Doller din knubbis, du/vi har innebandy imorgon bitti först, glöm inte det!
Hinner bli lagom varmt å gött tills efter 12, vad sägs om 13:00 på Shell??
OK då, jag kommer till bandyn sen får det bli lite hojåka kl 13:00

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Doller din knubbis, du/vi har innebandy imorgon bitti först, glöm inte det!
Hinner bli lagom varmt å gött tills efter 12, vad sägs om 13:00 på Shell??
Japp, kanontrevligt blev det, och kanonväder dessutom! Med andra ord KANON!
Dessvärre blir det nog svårt med nåt Malexander för min del, eftersom jag hade glömt bort att jag fyller år och tydligen ska fira denna sorgliga tilldragelse...
Söndag däremot, då är jag på!
/T
Dessvärre blir det nog svårt med nåt Malexander för min del, eftersom jag hade glömt bort att jag fyller år och tydligen ska fira denna sorgliga tilldragelse...
/T
Hänger påTänker nosa mig ner till Biltema i Linköping på några lämpliga krokvägar och inhandla ett par snygga backspeglar i stället för Musse Pigg-örona jag har nu på Guzzin. Tar med kaffetermos i ryggan och cigarillos om nå´n vill hänga med. 11.00 sharp från Shell.
PS
På lördag.
DS
/T
/T
såg att vädret håller även imorgon (måndag) vilka är sugna på en tur?
Jag tänker åka! Det kommer att bli en sväng neråt Ringarum, Åtvid, Kisa, Malexander och hem för min egen del. Jag ska se om jag kan synka ihop det med Ryno så att vi kan träffas i Norsholm eller så. Alla som vill hänga med är hjärtligt välkomna!
/T
Tänkte få ihop ett gäng å åka till nåt mysigt fikaställe typ Askersund, Söderköping, eller nåtsåg att vädret håller även imorgon (måndag) vilka är sugna på en tur?
Tänkte få ihop ett gäng å åka till nåt mysigt fikaställe typ Askersund, Söderköping, eller nåtRunt 12,00 imorron. Nån som e sugen å hänga med ?
Jag kommer upp till 12.00 imorrn så ändra inte tiden nuVar ju på plats kl 11 idag och ingen var där!!!!
Hör av er om det blir ändringar, tel 0706202528 //jonsson
Jag får ta på mig dagens tidsfel,,, men jag kan ju skylla lite på Swedie som stängde ner.
Men annars brukar tiderna funka, så du är välkommen.
Tänkte få ihop ett gäng å åka till nåt mysigt fikaställe typ Askersund, Söderköping, eller nåtRunt 12,00 imorron på Shell så klart
Nån som e sugen å hänga med ?
Tänkte få ihop ett gäng å åka till nåt mysigt fikaställe typ Askersund, Söderköping, eller nåtRunt 12,00 imorron på Shell så klart
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten