Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Neej! Jag vill ju också haka på. Om jag får? Men om det kan va poliser med blåsgrejer och sånt ute så bör jag nog inte köra föränns senare.. Kan vi inte säga typ 16.30? Eller är ni rädda att solen är borta då? Hehe här hoppar jag in och bestämmer. :tungan

Fan om ingen annan bestämmer så tar vi kl 1400 vid shell

Neej! Jag vill ju också haka på. Om jag får? Men om det kan va poliser med blåsgrejer och sånt ute så bör jag nog inte köra föränns senare.. Kan vi inte säga typ 16.30? Eller är ni rädda att solen är borta då? Hehe här hoppar jag in och bestämmer. :tungan

då medlar vi o säger 15.30 så är det fortfarande varmt o gött

Kanon 15,30 på shell :tummenupp Kommer dit :arsele

Lite bakis idag Ellan ? :D

Last edited:
Kanon 15,30 på shell :tummenupp Kommer dit :arsele

Lite bakis idag Ellan ? :D

mjo, känns lite som att jag gjort som den här gubben :huvet hmm, bakis på en fredag? jag skyller på att jag har påsklov. men man mår väll som man förtjänar!

Verkar som att vi får ihop ett litet gäng, härligt. Vi ses sen :tummenupp

1530 blir det.

Då kan man ta en liten tur med morssan innan så hon inte blir ensam på vägen med sin drag star:hihi

Tack för en jättetrevlig eftermiddag/kväll :) Underbart väder, härligt att sitta vid hället å ta en fika. Tack för trevligt sällskap. Nån som ska ut imorron lunch? 12,00. Hör gärna av er messa eller ring gärna,inte alltid jag sitter vid datorn. :tummenupp

Tack för en jättetrevlig eftermiddag/kväll :) Underbart väder, härligt att sitta vid hället å ta en fika. Tack för trevligt sällskap. Nån som ska ut imorron lunch? 12,00. Hör gärna av er messa eller ring gärna,inte alltid jag sitter vid datorn. :tummenupp

Tack det samma! det var skönt med en kaffepaus och trevligt sällskap:tummenupp

lördagsåkning...

Har jag missat nåt eller? Är det ingen som ska åka imorgon (lördag)? Vet ju att det är påskafton och allt men det är ju inte så viktigt...

Idag blev det en tripp till S-holm och tillbaka och är fortfarande sugen på lite mer.

Hör av er som är sugna för en "lördagskörning"

Vi börjar med att säga kl 11:00 vid Shell. Motbud någon?

Nån som ska ut imorron lunch? 12,00. Hör gärna av er, messa eller ring gärna, inte alltid jag sitter vid datorn. :tummenupp

Har jag missat nåt eller? Är det ingen som ska åka imorgon (lördag)? Vet ju att det är påskafton och allt men det är ju inte så viktigt...

Hör av er som är sugna för en "lördagskörning"

Vi börjar med att säga kl 11:00 vid Shell. Motbud någon?

Doller din knubbis, du/vi har innebandy imorgon bitti först, glöm inte det!
Hinner bli lagom varmt å gött tills efter 12, vad sägs om 13:00 på Shell??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!