Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blev inget Nyköping för någon igår va?![]()
Om vädret blir stabilare tills nästa vecka, vilka skulle då vara intresserade att prova något annat Onsdagsställe: Svartå el Mariefred typ??![]()
Jahop... då börjar det dra ihop sig till att ytterliggare en gång åka ner till Linköping för att hämta ut min nya hoj, för andra gången. I snart två veckor har jag längtat mer än någonsin att få köra min alldeles egna mc.
Imorgon (fredag) blir det alltså av. Hoppas bara vädret är någorlunda ok så att jag åtminstone får hem mc:n till Katrineholm.
Önska mig lycka till...
Jag siktar på Vadstena på onsdag i nästa vecka, nån som är sugen?
Själv har jag provkört Ducati St2 idag. och jag har köpt den! fast jag kan inte hämta den förrän på måndag... Men nu är jag back on track! (ps. det är en touringhoj...) Men alltid nåt att åka på!
någon åkning i helgen? eller imorgon fredag?
Lycka till doller imorgon! kör försikigt och håll båda händerna på styret! Själv har jag provkört Ducati St2 idag. och jag har köpt den! fast jag kan inte hämta den förrän på måndag... Men nu är jag back on track! (ps. det är en touringhoj...) Men alltid nåt att åka på! Hej svejs /Andres
Mycket bra mannen. Kul att du hittade en hoj som passade så fort.
Jag var inne på blocket & skulle se hur de ser ut och många där som såldes var röda tydligen populär färg, men vad ska du ha för färg?
Jag hoppas på bra väder imorgon eller åtminstone uppehåll så att jag kan få hem mc:n. Men jag lovar att hålla händerna på styret, hela vägen hem![]()
Vi hörs på lördag kompis!
Det är mest röda st2 på blocket och jag fick en röd oxåmen färgen funkar tycker jag...
Va fasen är McOrvars, slang för Donken? Var hittar man den? Är vädret okej kommer jag åka hoj i vart fall! Blir bra Perra om du kör så jag vet var ni tar vägen ifall jag är sen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |