Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Åkte ni till Rejmyre ikväll el ändra ni er??
Kanske hände något annat kul...
Trevligt med lite uppföljning för oss som banga:rolleyes:

Vilka tänkte ev åka på Onsdag?:va

Jag kan sammanfatta min mc-måndag:

Med risk för att låta som en kärring så fick jag rejäl huvevärk under dagen.
Somnade till på eftermiddagen, vaknade framåt 18 å kände för lite åka.

Åkte ensam en minitur runt Forssjö-Stenta-Valla sedan lite cruising i kholm som avslutning :tungan
Btw: Mötte en blå R1 på vägen mot forssjö..

Åker troigtvis på onsdag :yoparty

Åker till Nyköping ikväll om vädret är skapligt. Slutar kl 18 så jag möter upp er som åker tidigare vid hamnen om det blir någon tur =)

Blev inget Nyköping för någon igår va?:va

Om vädret blir stabilare tills nästa vecka, vilka skulle då vara intresserade att prova något annat Onsdagsställe: Svartå el Mariefred typ?? :)

Blev inget Nyköping för någon igår va?:va

Om vädret blir stabilare tills nästa vecka, vilka skulle då vara intresserade att prova något annat Onsdagsställe: Svartå el Mariefred typ?? :)

Jag siktar på Vadstena på onsdag i nästa vecka, nån som är sugen?
Mvh /T

då gör vi ett nytt försök

Jahop... då börjar det dra ihop sig till att ytterliggare en gång åka ner till Linköping för att hämta ut min nya hoj, för andra gången. I snart två veckor har jag längtat mer än någonsin att få köra min alldeles egna mc.

Imorgon (fredag) blir det alltså av. Hoppas bara vädret är någorlunda ok så att jag åtminstone får hem mc:n till Katrineholm.

Önska mig lycka till...

Jahop... då börjar det dra ihop sig till att ytterliggare en gång åka ner till Linköping för att hämta ut min nya hoj, för andra gången. I snart två veckor har jag längtat mer än någonsin att få köra min alldeles egna mc.

Imorgon (fredag) blir det alltså av. Hoppas bara vädret är någorlunda ok så att jag åtminstone får hem mc:n till Katrineholm.

Önska mig lycka till...

Lycka till doller imorgon! kör försikigt och håll båda händerna på styret! Själv har jag provkört Ducati St2 idag. och jag har köpt den! fast jag kan inte hämta den förrän på måndag... Men nu är jag back on track! (ps. det är en touringhoj...) Men alltid nåt att åka på! Hej svejs /Andres

Jag siktar på Vadstena på onsdag i nästa vecka, nån som är sugen?

Ok, vi kan köra på det istället, aldrig varit där:)
Vid närmare eftertanke, känns lite i längsta laget för en Onsdagstur va?:va

Själv har jag provkört Ducati St2 idag. och jag har köpt den! fast jag kan inte hämta den förrän på måndag... Men nu är jag back on track! (ps. det är en touringhoj...) Men alltid nåt att åka på!

Ducati:bow::drool:bowDucati
Härligt, back on track som sagt:tummenupp

någon åkning i helgen? eller imorgon fredag?

Blir det bara väder så är jag på:tummenupp

Last edited:
bra kompis

Lycka till doller imorgon! kör försikigt och håll båda händerna på styret! Själv har jag provkört Ducati St2 idag. och jag har köpt den! fast jag kan inte hämta den förrän på måndag... Men nu är jag back on track! (ps. det är en touringhoj...) Men alltid nåt att åka på! Hej svejs /Andres

Mycket bra mannen. Kul att du hittade en hoj som passade så fort.
Jag var inne på blocket & skulle se hur de ser ut och många där som såldes var röda tydligen populär färg, men vad ska du ha för färg?

Jag hoppas på bra väder imorgon eller åtminstone uppehåll så att jag kan få hem mc:n. Men jag lovar att hålla händerna på styret, hela vägen hem :tungan

Vi hörs på lördag kompis!

Mycket bra mannen. Kul att du hittade en hoj som passade så fort.
Jag var inne på blocket & skulle se hur de ser ut och många där som såldes var röda tydligen populär färg, men vad ska du ha för färg?

Jag hoppas på bra väder imorgon eller åtminstone uppehåll så att jag kan få hem mc:n. Men jag lovar att hålla händerna på styret, hela vägen hem :tungan

Vi hörs på lördag kompis!

Tja, Doller! ja, det är mest röda st2 på blocket och jag fick en röd oxå :) men färgen funkar tycker jag. ni kanske ska åka en tur till linköping på lördag??? :oP jag ska ju dit, fast med bil då...:huvet

Om det blir hojväder imorgon, vilka skulle då vara intresserade att haka på Norrköpingsgänget, åker 11 från McOrvars?:va
Vi kan väl isf träffas 10 på Shell:)

Va fasen är McOrvars, slang för Donken? Var hittar man den? Är vädret okej kommer jag åka hoj i vart fall! Blir bra Perra om du kör så jag vet var ni tar vägen ifall jag är sen.

Verkar dåligt intresse för körning idag, förutom "Fartgalen":rolleyes:
Då skippar vi helt enkelt det!!
Kanske för att det är avslutningar idag, vad vet jag?:va

Blir väl att visa "doller" lite lokala guldkorn:tummenupp
Samt ladda upp för matchen ikväll:yoparty

Jag & "doller" har planerat att åka nån sväng senare, nån mer som är sugen??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma