Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Idag kommer inte papparazzi ner å trycker kort....
Ligger sjuk i hemmet å kör gustavsbergsbussen tur å retur:(

Vilka är sugna på Rejmyre rundan lite senare, eller något annat!!!
Träffas 17:00 på Shell, tidigt el sent??

Hoppas jag kan vara med idag ska till tandläkaren å kanske dra ut visdomständerna så kan ta lång tid eller att jag ser ut som barbapappa i nyllet å inte får på mig hjälmen..

Hoppas jag kan vara med idag ska till tandläkaren å kanske dra ut visdomständerna så kan ta lång tid eller att jag ser ut som barbapappa i nyllet å inte får på mig hjälmen..

Nu får du ta å lägga upp en bild på hojen!!!!!!
Eller fastnar han inte på bild......:tungan

Har hört lite rycktesväg att det ska vara fartkontroller den här veckan så ha uppsikt.......

Last edited:
Såg att du blev med på film i norrköpingstråden 1LitreDuckEater ....
En kändis!!!!:tungan

jovars, Tjänar numer pengar som grääääs, ska köpa en till hoj och suzukiställ för att hamna i samma liga som perra :D vi ska bilda en egen klubb:yoparty

Vilka är sugna att haka på till Carlbarks på Onsdag??

http://www.carlbarks.se/default.asp?c=shop&a=news&id=157&n=

22-24 April finns BMW där med sin nya Hp2 Sport bla...

vilken tid? är i linköping 10.00 o servar hojjen sen kan man ju åka till carlbarks men vet inte riktigt tid när hojjen är klar. börde inte ta så mycket längre än 1 timme

Last edited:
Hej hopp alla Sörmlänningar.
Ska ni ut och åka nåt på söndag om det är väder? Skulle vara kul och åka lite roliga vägar norröver oxå. Är ni lika gasglada som 1literDuckeater kan det ju inte bli annat är skoj, eller är han bojsänket hos er :D (ironi)
Ringensmiskarn

:backontop
Vilken tid? är i linköping 10.00 o servar hojjen sen kan man ju åka till carlbarks men vet inte riktigt tid när hojjen är klar. Borde inte ta så mycket längre än 1 timme

Har pratat om 15:00 på Shell imorgon Onsdag, får dom som jobbar natt en chans att haka på!!

Ska ni ut och åka nåt på söndag om det är väder? Skulle vara kul och åka lite roliga vägar norröver oxå. Är ni lika gasglada som 1literDuckEater kan det ju inte bli annat är skoj, eller är han bojsänket hos er :D (ironi)
Ringensmiskarn

Åker alltid om det är väder:tungan
Dra med ett gäng å kom över isf vetja:tummenupp
Om jag ska vara ärlig så är nog 1LiterDuckEater bland dom vassaste vi har att erbjuda, själv jagar jag fortfarande den rätta känslan på en relativt ny hoj för mig änsålänge!! Men lite gasglada är vi nog allihopa;)

Last edited:
Ligger sjuk i hemmet å kör gustavsbergsbussen tur å retur:(
Hänger icke med till carlbarks på onsdag åkt på magsjukan.
Hur ska man tolka detta:va:7peta

Hur som helst...trevlig tur igår förresten(4st), även fast jag inte trodde det skulle bli något, bättre skriva en gång för mycket än inte alls!!
Prova Sköldinge-Vadsbro-Bettna, ny asfalterad fin liten kurvig väg.
Bitvis lite grus på sidorna å på sina ställen lite smal, men helt ok:)

Ska till jobbet imorrn!!!
Hade ätit lite dålig tillagad mat så det va det som kom upp....
Hoppades på att det inte var kräksjukan för den har jag haft 2gånger under våren....
Hoppas ni får en trevlig tur idag är bara lite avis:(....
Men det får jag ta igen sen:)...
Längtar till mina delar kommer från lack!!!!
Så snart då jävlar!!!!!!:hojraket

Ska ni ut och åka nåt på söndag om det är väder? Skulle vara kul och åka lite roliga vägar norröver oxå. Är ni lika gasglada som 1literDuckeater kan det ju inte bli annat är skoj, eller är han bojsänket hos er :D (ironi)
Ringensmiskarn

japp det är jag som är bojsänke eller som jag ser det så har jag drivankare på släp, alla andra skrapar sönder sina puckar o framhjulen har sedan åratal ersatts av en plankbit bara för att ha nåt att sätta ner hojjen med vid rödljus, till och med hinnan som är på nya däck har de kvar i mitten..... trodde det skulle bli bättre med ny hoj :( vad det gäller körning på söndag så är det nog kört för mig, håller på med sportdykning och vi har nybörjarkurs som jag måste vara med och hålla men lördagen skulle nog passa bättre

nån som är sugen på att bänka och justera insprutet på hojjen? ska göra det med min men vore ju kul om fler hakade på, kanske kan göra lite pris då eller i sämsta fall så har man ju lite sällskap

jag och markus åker lite tidigare till carlbarks runt tolvtiden om nån är sugen på att hänga med så hör av er via mobil, jag åker från linköping eftersom jag servar hojen och markus åker från katthult så möts vi vid carlbarks

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey