Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Lördag

När kör ni Lördag och vart hade ni tänkt att ta vägen? Är på Crossbanan i Krokek hela förmiddan, men sen är jag nog lite sugen på en tur, nån som vet nåt?
/T

När kör ni Lördag och vart hade ni tänkt att ta vägen? Är på Crossbanan i Krokek hela förmiddan, men sen är jag nog lite sugen på en tur, nån som vet nåt?
/T

En del har väl pratat om att haka på Norrköpingsgänget, så vi skulle väl isf kunna kolla vart dom är framåt eftermiddan å kanske möta upp nånstans(oxå upptagen på förmiddan)
Vad tror du om det?:tummenupp

Ja, absolut, det skulle vara skitkul! Jag är på crossbanan till 14:00 förmodligen, så kom med ett förslag. Inga planer på att åka idag? Vädret verkar ju kunna bli skapligt, och jag slutar tidigt, är nog hemma vid 14 eller så.
mvh /T

En del har väl pratat om att haka på Norrköpingsgänget, så vi skulle väl isf kunna kolla vart dom är framåt eftermiddan å kanske möta upp nånstans(oxå upptagen på förmiddan)
Vad tror du om det?:tummenupp

Ja, absolut, det skulle vara skitkul! Jag är på crossbanan till 14:00 förmodligen, så kom med ett förslag. Inga planer på att åka idag? Vädret verkar ju kunna bli skapligt, och jag slutar tidigt, är nog hemma vid 14 eller så.
mvh /T

Får se vart dom tar vägen imorgon, men man skulle isf kanske kunna träffas nånstans vid tre hugget!!

Självklart har man planer på att åka idag:)
Framåt eftermiddan skulle passa, men frågan är när??
Är säkert flera som vill med en sväng senare:va

Jag är på, säg bara tid och plats så dyker jag upp!
/T

Får se vart dom tar vägen imorgon, men man skulle isf kanske kunna träffas nånstans vid tre hugget!!

Självklart har man planer på att åka idag:)
Framåt eftermiddan skulle passa, men frågan är när??
Är säkert flera som vill med en sväng senare:va

Jag får titta en stund till innan jag kan åka med min ....
Men kanske kan man ha den färdig till 1maj vi får se...
Den som väntar på nå gott ........................:)

Kommer det att bli nåt alldeles i hästväg när du är klar? Vad bygger du om?
Hur som helst är det rätt gött med lite äldre hojar, tacksamma att bygga om.
Även om man inte direkt kan säga att den är så mycket äldre.
Om det är nån som känner för en tur idag, innan det blir alltför sent, så slå en signal. 0709-560140
/T
PS har kollat din ombyggnadstråd nu och kan konstatera att det faktiskt BLIR nåt alldeles i hästväg! Ser kalas ut!:yoparty DS

Last edited:
Tjenare!!
Jag tänkte åka lite efter jobbet,slutar 14.30. Så vid 15 tiden sticker nog jag ut en sväng. Ha det!!!!!

Nyss hemkommen efter en himla fin liten tur. Tankade på Shell i K-holm och åkte sen mot Vingåker. Väl där drog jag vidare mot Rejmyre. Min första tanke var att vägen var jäkligt dålig, men så fort jag kom över på Östgötasidan blev det helt perfekt. Den dåliga beläggningen måste ju helt enkelt bero på att vi bor längre norrut, hårdare vintrar och allt det där. Efter Rejmyre Hävla och sedan Norrping, för en snabb kaffe och leverpastejmacka i Oscarshäll, 27 spänn! Var hittar man billigare? Nåväl, efetr att ha läst NT och tittat på blyslädar en stund blev det gamla E4 förbi Stavsjö och Kila, sedan hem till Björkvik igen. Det blev lite kallt på slutet , men i stort en kanontur.
Hoppas vädret blir lika bra imorrn. Skrik till, den som vill åka på eftermiddan.
Mvh /T

Ingen dålig tur det där....
Jag blir lite avis på alla somkan ut å åka nu:(
Jag får ta igen det sen när jag kommer igång.....
Skål!!!!!!:fyllisar

Väntar grejor från lackningen men det kommer det kommer!!!!!!!:)
Får ta några öl i solen istället när ni är ute å åker:)

Det gör du rätt i!
Är det nångon som känner för en repa imorgon vid 15 hugget förresten?
Shell K-holm?
mvh /T
Väntar grejor från lackningen men det kommer det kommer!!!!!!!:)
Får ta några öl i solen istället när ni är ute å åker:)

Är det någon som känner för en repa imorgon vid 15 hugget förresten?
Shell K-holm?
mvh /T

Då har nog tandvärken släppt...jag är på:tummenupp

Premiärtur med duccen idag förresten, visserligen blev det bara en liten kvällsrunda tillslut, men alltid något:)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...