Von Vettet skrev:Hade det inte varit för att HV71 la sig mot Brynäs borta så hade Rödhökarna vunnit guldet.![]()
Vilket skitsnack...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:Hade det inte varit för att HV71 la sig mot Brynäs borta så hade Rödhökarna vunnit guldet.![]()

HV har ju bara varit starkast en gång...Emmi skrev:HV vinner, helt klart. De är alltid starkast i slutspelet.![]()

Ninja 9R skrev:HV har ju bara varit starkast en gång...![]()
Men nu när de var bra i grundserien i år så borde de bli kassa i slutspelet och åka ut mot modo direkt..Emmi skrev:Hey! Du bor i Jkpg, håll med mej!![]()
Menade i deras spel, gruppspelet är aldrig nån höjdare, i slutspelet är de betydligt starkare.

Djurgårdenfoppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?

Håve?foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Lusiga Usla Luleå E Åsneskit......ellerfoppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?

MikkE skrev:
djurgården

Det tror inte jag heller. Framförallt inte eftersom Färjestad möter Luleå.b-man skrev:Däremot så är jag inte helt säker på om Färjestad är så självklara mot MoDo....
Emmi skrev:HV vinner, helt klart. De är alltid starkast i slutspelet.
1 HV71 50 95
2 Färjestad 50 90
3 Frölunda 50 89
4 Linköping 50 86
5 Djurgården 50 86
6 Timrå 50 74
7 Luleå 50 70
8 Modo 50 68
9 Södertälje 50 64
10 Brynäs 50 61
11 MIF Redhawks 50 61
12 Leksand 50 57
foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Ducatiracer skrev:Lapp-jävel![]()
foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?

|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |