Von Vettet skrev:Hade det inte varit för att HV71 la sig mot Brynäs borta så hade Rödhökarna vunnit guldet.![]()
Vilket skitsnack...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:Hade det inte varit för att HV71 la sig mot Brynäs borta så hade Rödhökarna vunnit guldet.![]()
HV har ju bara varit starkast en gång...Emmi skrev:HV vinner, helt klart. De är alltid starkast i slutspelet.![]()
Ninja 9R skrev:HV har ju bara varit starkast en gång...![]()
Men nu när de var bra i grundserien i år så borde de bli kassa i slutspelet och åka ut mot modo direkt..Emmi skrev:Hey! Du bor i Jkpg, håll med mej!![]()
Menade i deras spel, gruppspelet är aldrig nån höjdare, i slutspelet är de betydligt starkare.
Djurgårdenfoppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Håve?foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Lusiga Usla Luleå E Åsneskit......ellerfoppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
MikkE skrev:
djurgården
Det tror inte jag heller. Framförallt inte eftersom Färjestad möter Luleå.b-man skrev:Däremot så är jag inte helt säker på om Färjestad är så självklara mot MoDo....
Emmi skrev:HV vinner, helt klart. De är alltid starkast i slutspelet.
1 HV71 50 95
2 Färjestad 50 90
3 Frölunda 50 89
4 Linköping 50 86
5 Djurgården 50 86
6 Timrå 50 74
7 Luleå 50 70
8 Modo 50 68
9 Södertälje 50 64
10 Brynäs 50 61
11 MIF Redhawks 50 61
12 Leksand 50 57
foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Ducatiracer skrev:Lapp-jävel![]()
foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |