Von Vettet skrev:Hade det inte varit för att HV71 la sig mot Brynäs borta så hade Rödhökarna vunnit guldet.![]()
Vilket skitsnack...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:Hade det inte varit för att HV71 la sig mot Brynäs borta så hade Rödhökarna vunnit guldet.![]()
HV har ju bara varit starkast en gång...Emmi skrev:HV vinner, helt klart. De är alltid starkast i slutspelet.![]()
Ninja 9R skrev:HV har ju bara varit starkast en gång...![]()
Men nu när de var bra i grundserien i år så borde de bli kassa i slutspelet och åka ut mot modo direkt..Emmi skrev:Hey! Du bor i Jkpg, håll med mej!![]()
Menade i deras spel, gruppspelet är aldrig nån höjdare, i slutspelet är de betydligt starkare.
Djurgårdenfoppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Håve?foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Lusiga Usla Luleå E Åsneskit......ellerfoppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
MikkE skrev:
djurgården
Det tror inte jag heller. Framförallt inte eftersom Färjestad möter Luleå.b-man skrev:Däremot så är jag inte helt säker på om Färjestad är så självklara mot MoDo....
Emmi skrev:HV vinner, helt klart. De är alltid starkast i slutspelet.
1 HV71 50 95
2 Färjestad 50 90
3 Frölunda 50 89
4 Linköping 50 86
5 Djurgården 50 86
6 Timrå 50 74
7 Luleå 50 70
8 Modo 50 68
9 Södertälje 50 64
10 Brynäs 50 61
11 MIF Redhawks 50 61
12 Leksand 50 57
foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Ducatiracer skrev:Lapp-jävel![]()
foppa skrev:Ge mig ett L, ge mig ett U, ge mig ett L, ge mig ett E, ge mig ett Å. Vad har vi då?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |