Hobby

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Knarkar ungdomarna hårt nu för tiden eller ?

Studenten Carl Johan Stening kramar om 15-litersflaskan med champagne.
Han har precis bränt 17 000 kronor på två minuter.
– Det är härligt! skriker han.

Carl Johan och hans kompisar har precis hällt ut 15 liter champagne över varandra. Det är ett sjöslag. Golvet är täckt med champagne och isbitar. Ett bord har precis rasat samman.
Carl Johan står för kalaset i kväll. 34 000 kronor.

– För att man är dum. Men det är ganska kul, säger Jimmy.
– Det är en hobby, säger hans kompis. :tomten

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,856945,00.html

Last edited:
KGK skrev:
2305046 För att?

Måste det förklaras?
För att äckliga fittungar häller ut drycker på golvet för att visa att de finns kanske?
Jag har också druckit skumpa på krogen, på någon after beach har jag kanske hällt ut en cider i någon kompis badbrallor eller hällt på någon jag stört mig på men att köpa skumpa för 17 lappar och sedan hällde ut den? Är det så jetset verkligen? Det kanske det är, P-Diddy och de där dorksen satt ju och spottade Cristal på någon fånig klubb i en MTV-doku jag såg så det kanske är jag som är för konservativ...:brynad

För övrigt tror jag det är bluff, man kanske skakar och sprutar lite och sen dricker resten, men det vore ju inte så extraordinärt att skriva om.

Strongliquid skrev:
2307209 Och så klagar studenterna på att dom har för lite pengar.
Sänk studiebidraget! :D
:mad:
Haha det skulle ju påverka pappa betalar ungarna.. Nej nu blev jag glad att jag inte kunde åka till sandhamn 90% av alla festande där är pappa betalar, du blir utstöt om arbetar :rofl

STUDENTEN Carl Johan Stening kramar om 15-litersflaskan....... Vad är det fär jävla student som har råd med det?!

spenk skrev:
2307371 STUDENTEN Carl Johan Stening kramar om 15-litersflaskan....... Vad är det fär jävla student som har råd med det?!

Sök på namnet Stening i taxeringskalendern och kolla hur mycket hans familj äger. Det är knappast han som betalar.
Kul att folk har råd med sånt, speciellt kul för krogägaren som tjänar 65% av hela sin årsinkomst under Båstad-veckan. I en Svenssons ögon så är ju dessa folk kriminella iofs, det är fult att vara rik!

Dee_cati skrev:
2307509 Sök på namnet Stening i taxeringskalendern och kolla hur mycket hans familj äger. Det är knappast han som betalar.
Kul att folk har råd med sånt, speciellt kul för krogägaren som tjänar 65% av hela sin årsinkomst under Båstad-veckan. I en Svenssons ögon så är ju dessa folk kriminella iofs, det är fult att vara rik!
Välkomen till sverige där du älskas som lager arbetare men hatas så fort du blir något.

När jag blir rik ska jag också köpa skumpa för tjugotusen och hälla ut den. Då har man nått toppen.

prulle skrev:
2307567 Välkomen till sverige där du älskas som lager arbetare men hatas så fort du blir något.
fronda - svensson svensson

sverige vardagshjältarnas amassad här älskar man som lagerarbetare men hatar så fort man blir nån

bra låt :)

MikkE skrev:
2307600 Jag kommer att bli älskad :D :yoparty
Jag trode jag skulle bli de men tydligen inte (dom svävar fortfarande på när jag ska börja)

Rosen irritations moment är bättre. :hihi

Back