Hobby

Ja, de rika de kan. :rolleyes:

Jag häller också ut champagne. Först dricker jag den, sen....... :näsblod

FreddaGädda skrev:
2308585 Jag häller också ut champagne. Först dricker jag den, sen....... :näsblod

alkoholslöseri att hälla ut champange.
tänk om man skulle hälla ut alla dunkar man har, skulle ju bli nog mkt pengar

för mig då kommer den upp lika fort som den gick ner.
champange är ju vedervärdigt

grömpa skrev:
2308600champange är ju vedervärdigt
Nja, men det är överskattat. Då dricker jag hellre ett billigt mousserande vin. Mitt tips är Törley, 50kr på systemet och det fyller sin funktion. :fyllisar

Esquire skrev:
2308606 Nja, men det är överskattat. Då dricker jag hellre ett billigt mousserande vin. Mitt tips är Törley, 50kr på systemet och det fyller sin funktion. :fyllisar

cheateu de garage, det är grejjer :hihi 20 kr per liter om man gör det själv :)

grömpa skrev:
2308615 cheateu de garage, det är grejjer :hihi 20 kr per liter om man gör det själv :)
Och med lite essänser och fill-ups så har man ett komplett barskåp. :tungan

Esquire skrev:
2308622 Och med lite essänser och fill-ups så har man ett komplett barskåp. :tungan

precis. :rolleyes:
blev nästan lite för mycket av det goda igår.
franks energiser och hemkokt är inte bra för hjärtat :näsblod

Låt dom svina! Hälften av pengarna slutar ju i statskassan tillslut endå :)

Markus skrev:
2305058 Måste det förklaras?
För att äckliga fittungar häller ut drycker på golvet för att visa att de finns kanske?
Jag har också druckit skumpa på krogen, på någon after beach har jag kanske hällt ut en cider i någon kompis badbrallor eller hällt på någon jag stört mig på men att köpa skumpa för 17 lappar och sedan hällde ut den? Är det så jetset verkligen? Det kanske det är, P-Diddy och de där dorksen satt ju och spottade Cristal på någon fånig klubb i en MTV-doku jag såg så det kanske är jag som är för konservativ...:brynad

För övrigt tror jag det är bluff, man kanske skakar och sprutar lite och sen dricker resten, men det vore ju inte så extraordinärt att skriva om.

:tummenupp :klappar

grömpa skrev:
2308615 cheateu de garage, det är grejjer :hihi 20 kr per liter om man gör det själv :)
Vafan sysslar du med?! 180 spänn för 25-30 liter brukar det annars bli..

-Rosen- skrev:
2309158 äh han försöker bara vara snobbig med sin findricka :hihi
Mjo men de skit kul jag och en polare va på fest i danderyd. Gick runt med varsin flaska skumpa, såg skit snobbigt ut. Kruket va att dom kosta 1 euro i frankrike :hihi

prulle skrev:
2309188 Mjo men de skit kul jag och en polare va på fest i danderyd. Gick runt med varsin flaska skumpa, såg skit snobbigt ut. Kruket va att dom kosta 1 euro i frankrike :hihi
haha, kanske ska ge upp den andra drickan och köra på skumpa på heltid :hihi trotsallt så är det gott :yoparty

Back