GsxrAbuser
Drygast i stan!
Oj trodde det var en till sån här HEJ DÅ tråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oj trodde det var en till sån här HEJ DÅ tråd.
Vågar inte? Det var en fin omskrivning av snål.Nu är du gubbe på riktigt Korvis!
Välkommen i gänget, själv har man varit medlem sedan man var fem år gammal och tre äpplen hög.
Skulle egentligen vilja lasra som Sur-Valmers tipsade om, men jag vågar fan inte...
Jag är sålunda lika feg IRL som Tjocko-Gamlo-Micke är på banan...![]()
Vågar inte? Det var en fin omskrivning av snål.![]()
Du menar DFF-halsduk (alla fans har fotbollströjor).Snål? Det är tamigfan DYRARE att köpa glasögon då och då än att lasra sig...
Förresten, nu när jag har en sur-054 på tråden måste jag få beklaga mig. Fader och syster har i alla tider hållt på FBK i hockey och nu är man ansatt från alla möjliga håll då flickvän, svärfar, svärmor, flickväns syster, ja hela bunten håller på FBK (de är värmlänningar).
Fy fan! Jag ska ha på mig DIF-halsduk på släktmiddagarna framledes, jag viker inte ner mig!![]()
Shit on the pitt! Världen är i HD.![]()
Korvgubbe, grymt kapabel och glasögonberikad, liksom Hubbleteleskopet......
Blev det dessa brillor tillslut?
Den mannen är ju värd att älska inte bara för sina gastronomiska bench marks, utan även för att han helt avslappnat kommenterar mat i tv iförd dessa 70-tals brillor.![]()
Du är fan min idol och förebild.
Den mannen är ju värd att älska inte bara för sina gastronomiska bench marks, utan även för att han helt avslappnat kommenterar mat i tv iförd dessa 70-tals brillor.![]()
Detsamma, inte ofta jag mött killar i din ålder som snöat in på evighetsmaskinen och oljebrännaren W123 OM617.
Här är jag och Teo på SH-puben på HardRock, Det är inte Teo som har de heta brillerna, men han söp ned mig![]()
Detsamma, inte ofta jag mött killar i din ålder som snöat in på evighetsmaskinen och oljebrännaren W123 OM617.
Här är jag och Teo på SH-puben på HardRock, Det är inte Teo som har de heta brillerna, men han söp ned mig![]()
Han är en ikon vars glasögon får hubbleteleskopets optik att blekna i jämförelse.
Tätt mellan ögonen? Eller är det en optisk villa?![]()
jag tycker du är så satans löjlig! Livet är väll inte slut för att man får glas ögon(min åsikt, jävla idiot). Skaffa glas ögon/gå på operation/linser...
Sluta gnäll och lev med livet, om du vill klaga på någon gnäll på generna = sanning, kom inte och gnäll på mig. Tycker du är en apa som säger at livet är över för att du får glasögon eller what ever, innan du skriver något, tänk på dem som har levt hela livet med glasögon...
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |