Toye
Salmon River Rajders
Okej det lät som en vettig övning! Mm det är typ dom muskel grupperna jag saknar helt
Efter min risiga frukost (1 liter lätt yoghurt)så tog jag igen genom att vara bär(r?)neger och bila tak på jobbet. åt mina 2 apelsiner till mellan mål. Hoppade över ärtsoppa med pannkakor och tog laxsoppa istället. Sitter nu och äter en tonfiskröra och väntar på att banan ska öppna så jag kan köra 3h enduro i det underbara vädretefter det ska trännas
Mixer iden ska absolut användas! mkt lättare att trycka i mig flytande än tugga av nån anledning
Fattade inte riktigt skulle jag äta mkt frukost-lätt mellanmål-lätt lunch-masivt mellanmål-fil till middag?! dricker ca 4 liter vatten om dagen är det plus eller minus?
Nästan, men bara nästan.
Min stolthet har hindrat mig från att läsa den men den ska tydligen va bra så får väl göra det![]()
Viktigaste målet är frukost. Därifrån får startar jue kroppen upp allt, kan man säga.
Sen så är det bara viktigt att du får i dig mat/mellanmål med jämna tider så du inte går och är hungrig. En hel vetenskap detta men ät med ca 2 timmars mellanrum, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat ( fil o flingot, mejeriprodukter till kvällsmat helst ) så kommer det gå bra. Eftersom du vill ÖKA i muskelmassa så ska du helst äta lika mycket som du gör av med men det känner du bäst själv efter ett tag, ju hungrigare du är betyder att du får i dig fel mängd eller fel kost...
Som sagt, en vetenskap som jag inte förstår mig på helt 100.