"Men hur får man början på bra krop på typ 8 veckor?"
Ingenting är omöjligt men detta är fan nästintill
Men klart man kan komma med lite tips, sen om du pallar med det är en annan 5á.
Kosten är a och o i detta, du MÅSTE äta minst 5 ggr per dag, ett jävla tjat om detta ätande men det viktigaste är Frukosten, tryck i dig som fan tills du känner dig spyfärdig men det är också enda gången du ska trycka i dig tills du är spyfärdig.
Ta med ett par frukter att äta under tiden du jobbar, magen och kroppen måste få i sig näring ( inte pizza, byrgare, piroger och sådan skit ) oavsett om du känner dig hungrig eller inte. Säg att du slutar kl 16:00, ät ett rikgitg mål mat med relativt ganska mycket protein i förhållande till kolhydrater runt 13-14:00 snåret, väl hemma tar du och joggar en runda på minst 3km, dra ett par sets "5*25" med armhävningar/situpps i olika former ( googla, orkar inte länka ) samt ta tag i ett par vikter ( använd möbler? ) som du kör tills du spyr, detta upprepar du i 2-3 veckor med en dags vila, kör alltså mån, ons, fre och söndag osv osv..
Allt eftersom så kommer du öka i muskelmassa men då krävs det även att du får i dig mera protein, utan protein pallar inte kroppen med så då försvinner musklerna. Efter säg 3v. så ökar du på med mer vikter, glöm fan inte att käka som sagt.
Om du känner dig hungrig på kvällen så hur äckligt du än tycker det är så ät inte lagad mat, ta hellre fil och LITE flingor då det är spannmål och innehåller protein, kokt mat under dagen ( fisk, soppa m.m m.m ) för att minska fetter som inte är nyttiga är att föredra. Finns även "Omega 3" kapslar att köpa, bra för leder och muskler när man tränar hårt samt så är dom inte så dyra.
Sen så kommer vi till vecka 8 och då är du som arnold i ett miniformat.
Ska väl säga att denna metod är inte beprövad så skiter det sig för dig har jag INTE något med det att göra
Men jag tappade i alla fall 12kg på 3 månader, och då tränade jag bara 2 ggr i veckan så detta bör väl ge resultat antar man.....
Hoppas det kan hjälpa lite.