Hjälp motivera Turbo beach 2k8!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Okej läget efter vallborg och en massa studentskivor är att jag har utvecklat en smärre öl kagge eller nja egentligen inte men jag har för mkt fett å för lite muskler på den.
Att jag om vanligt har en likblek färg och är ganska spinkig i övrigt gör inte :tuttarna gladare.
Att jag är blyg och har självförtroende som en lemmel och inte vågar ragga (snudd på inte prata med :3freak) fina :tuttar utan är butter å dryg är inte bra för mitt eget bästa direkt.

Så jag tänkte att jag för en gångs skull faktiskt göra nånting åt det men motivationen dalar rätt fort om jag känner mig själv. Jag kommer flytta och börja om på helt ny kula i juli så nu har jag verkligen chansen att ändra på mig.

Så några tips för att orka fortsätta? någon?
Vet att jag fått massa förut i mina deprisionstrådar men jag kan inte hitta dom och desutom är det här en posetiv tråd sådeså! :D

Att jag startar årets kärring tråd det bjuder jag på.

Plannen hittils är att ge fan i onödigt socker och fet så inge godis läsk eller öl (okej lite öl men inte så mkt så ofta som nu:D ) käka mer sallad och undvika pizza etc

Nu går jag mot mina principer och letar spänn muskler inte styrka, fet har jag egentligen ganska lite av så med mer muskler och bättre kost så syns det nog inte ändå.
Men hur får man början på bra krop på typ 8 veckor?
Tänkte Köra 20x3 sit ups per dag vilket är lätt motiverat men sen att göra lika många armhävningar lär bli svårare, push ups är roligare men har ingenstans att göra dom och pallar fan inte betala 2lök för ett gymkort jag har i 2 månader innan jag flyttar. Att jag har muskelinflamation i nacke och rygg sen en bil krash gör det också svårare.
Laga mtbn och cykla en timme om dagen efter jobbet innan middagen, lär också va lätt att motivera, har charlie chapplin fötter och ihop bultad fotknöl så springa kan ni glömma desutom är det piss tråkigt. Köra så mkt enduro jag kan, banan är öppen 17-20 på tisdagar och torsdagar vilket är kanon då jag är hemma 16.30 men vad tusan ska jag trycka i mig för att orka köra enduro direkt efter jobbet?

Min likbleka färg är rätt dryg då jag ser ut som ett lakan på stranden har nästan inget piggment då skrapsår blir genomskinliga fläckar och ärr röda sträck, kruxet är att jag går från vit till signal röd till vit. :3freak att jag tycker det ä piss tråkigt att sola så jag bara får färg (EY! röd är också en färg!) när jag jobbar utomhus på sommaren utan tröja dvs 4 ggr per år bättrar väll inte oddsen?

Så Please SH Help me pimp myself :tungan

Edit: lägger till den ända bild jag har som nästan visar min form, mitt hår blev jag av md sennare samma kväll så nu har jag ca 2-3 cm maskinklippt som jag inte vet vad jag ska göra med :huvudet

Bifogat

• före gym.jpg
    före gym.jpg
    68.4 KB · Visningar: 374
Last edited:
Kroppsform är bara en modefluga. För 500 år sedan hade du vart en stenrik godsherre och ägt halva Sverige. :fakta

Kör med Cambridgekure i sådär 2 veckor. Jag har precis inlett min andra vecka och har tappat 9kg hittills. FUnkar klockrent, du är hungrig som fan första 3 dagarna, sedan går allt som en dans. www.cambridgekuren.se

Kör med Cambridgekure i sådär 2 veckor. Jag har precis inlett min andra vecka och har tappat 9kg hittills. FUnkar klockrent, du är hungrig som fan första 3 dagarna, sedan går allt som en dans. www.cambridgekuren.se
Kruxet är att bristen på muskler gör att fettet syns jag är 192 och väger 80 kg så jag bränner nog det fettet jag har ändå då jag i dagens läge äter sjukt onyttigt och rör mig alldeles för lite.

Men tack ändå!

Lägger till en bild till första inlägget.

Kruxet är att bristen på muskler gör att fettet syns jag är 192 och väger 80 kg så jag bränner nog det fettet jag har ändå då jag i dagens läge äter sjukt onyttigt och rör mig alldeles för lite.

Men tack ändå!

Jag ser ingen bild :slicka

Men tack ändå!

Släpa ut geggmoppen i endurospåret...kör hårt och ofta, och haka på någon som orkar lite mer, och åker lite fortare - så lär du snart leta dig in på gymmet för att orka med det.

Det har gjort underverk för mig i alla fall, jag väger mer nu än när jag började, men börjar så sakteliga anta en annan kroppsform, och byxorna börjar sitta löst (har bara kört hårt på gymmet i ett par månader, 3-4 dagar i veckan med hårda pass på crosstrainern och tunga viktpass - men brottats seriöst i skogen sedan oktober, i stort sett 2 dagar i veckan från start).

Jag tänker lite på vad jag äter, men kanske mest på att äta lite mer regelbundet för att hålla snurr på förbränningen.
Man mår bättre, orkar mycket mer, och är inte alls lika seg som man var tidigare, det är lättare att ta tag i saker helt enkelt.

Snabbanta tror jag inte alls på, visst kan kilona rasa, men sedan då?

/J - 193, ganska precis 100 pannor

Vill också veta, men mer hur man gör om man vill slippa slita och käka så mycket skräp som möjligt under tiden?

Lessen, men det är redan försent. Ta sikte på 2009 istället och bada i vassen i år..

Men tack ändå!

inget att grina över, är 196 och väger under 80 kilo :va
men ja undra hur fan man går upp i vikt, stört omöjligt :huvet

steg 1. sluta med all fysisk aktivitet, whatsoever.

steg 2. Börja käka kopiösa mängder chips, ostbågar, och donken käk.

steg 3. drick endast coca cola och öl, mycket av det, kan varieras med fanta och whiskey. Tänk inte ens tanken på vatten.

:tummenupp

Släpa ut geggmoppen i endurospåret...kör hårt och ofta, och haka på någon som orkar lite mer, och åker lite fortare - så lär du snart leta dig in på gymmet för att orka med det.

Det har gjort underverk för mig i alla fall, jag väger mer nu än när jag började, men börjar så sakteliga anta en annan kroppsform, och byxorna börjar sitta löst (har bara kört hårt på gymmet i ett par månader, 3-4 dagar i veckan med hårda pass på crosstrainern och tunga viktpass - men brottats seriöst i skogen sedan oktober, i stort sett 2 dagar i veckan från start).

Jag tänker lite på vad jag äter, men kanske mest på att äta lite mer regelbundet för att hålla snurr på förbränningen.
Man mår bättre, orkar mycket mer, och är inte alls lika seg som man var tidigare, det är lättare att ta tag i saker helt enkelt.

Snabbanta tror jag inte alls på, visst kan kilona rasa, men sedan då?

/J - 193, ganska precis 100 pannor
Det där lät ju perfekt :D Jag hatar att vara sämre än nån annan så det ska nog motivera mig återigen skit bra ide :D va för övrigt ute och sprang nu när jag ändå gick ut med hunden, fan va det är sjukt tråkigt :3freak ingen fart ingen utmaning.

Lessen, men det är redan försent. Ta sikte på 2009 istället och bada i vassen i år..
Haha ja något dunder resultat hinner jag inte men en bit påvägen så man vågar visa sig utomhus iaf :hihi Sitter iof mest i huvudet men ändå lite nicare utsende = lite mer intresse från :tuttar = bättre självförtroende = lite mindre nyårs dryg = ännu mer :tuttar :D
(Ja jag är små desperat efter ett falskt förhållande angrepp från ett :tuttar)

mm har några polare som är tjocka så kul att förut när vi prata om form:

J:Fasen jag har 10 kg kvar till min ideal vikt..
P: Mhm jag måste också gå ner 10 kg
P2: Jag då fan går jag ner 10 kg väger jag fortfarande över 100 pannor
P3: Ha! Jag kan gå ner 20 kg utan att väga 2 siffrigt
J: Va? Ner? Jag ska gå UPP!

:rofl

Men jag vill bli av med bitch tits och bilringarna, hade dom varigt större hade jag skitit i det men nu e det fan oförsvarbart att inte göra det.

Last edited:
J:Fasen jag har 10 kg kvar till min ideal vikt..
P: Mhm jag måste också gå ner 10 kg
P2: Jag då fan går jag ner 10 kg väger jag fortfarande över 100 pannor
P3: Ha! Jag kan gå ner 20 kg utan att väga 2 siffrigt
J: Va? Ner? Jag ska gå UPP!

Du menar alltså att du vill upp till 90? :va

Byta? :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025