unknownuser
Student
.....
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lassnig skrev:Jag funderar på att fräscha upp min hoj med lite nya detaljer eller kanske en annan lack. Någon som har några förslag? Om ni orkar får ni gärna photoshoppa och visa vad ni tycker!
//Anders
KalleBalik skrev:En sån där röd flagga man hade på cykeln när man var liten kanske skulle passa bra?
FreddaAbborre skrev:Men för fan, sluta tracka ner, killen vill göra hojen fräschare! Vet du inte hur? KNIP!
FreddaAbborre skrev:Men för fan, sluta tracka ner, killen vill göra hojen fräschare! Vet du inte hur? KNIP!
Mina tips dårå:
Baken ser alldeles taskik ut. Gör om till endast en plats. Byt sedan bakskärm efter tycke. Själv skulle jag letat reda på något caferace liknande.
Sedan, om det går utan att försämra kör egenskaperna, sänk gafflarna i styrkronan. Så hojen blir mer "vågrät".
Kanske annat kedjeskydd? Fixa en bit alu som bockas till lite snyggt.
Och byta styre. Lämpligen clip on om du väljer caferace stuk.
An3Azz skrev:Vad är det för hoj eg? Har aldrig sett en sån förut.
FreddaAbborre skrev:Hur mycket är du villig och lägga ned på den?
lassnig skrev:Jadu, det är väl kanske en fråga om en sisådär 4-5000 kr. Kan säkert få lite av farsan om man fjäskar också om den skulle lackas om eller så liksom.
Arctic#1 skrev:Killen kan sakert ha roligt på hojen, men sidan hetar ju sporthoj. och då tycker jag det ska handla om sportiga hojar! vad tycker ni andra?...
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |