Hjälp med köp av spermatruck

Kom till min trappuppgång o knyck en av dom som står i vägen när man kommer in/ ska ner till källaren.. :mad:

Olåst fram till kl 9 på kvällen, im just saying...

kan inte ungen växa upp i badkaret de första 3 åren , bara o spola av han när han skiter ner sig , samt sparar ni in på barnvagnen.

Har avverkat en del barnvagnar.. Kan säga att första barnvagnen kostar fläsk och du använder inte den så länge.. Men den är viktig för mamman så det är bara hosta upp! Köp ingen där du behöver pumpa hjulen, det suger! :tummenupp

Har inte läst hela tråden, den var så lång och ganska tråkig. (Oväntat när det handlar om barnvagnar.)

Men.
Det skall vara 4 hjul. Alltså två bak och två fram.
Och de fyra skall sitta i varsitt hörn på vagnen, icke i mitten någonstans.

Och det skall vara massiva gummihjul, nuttin else.

Ställbart handtag. De flesta vagnar är nog byggda för småväxta särringar, vilket får till följd att handtaget är där nere. Fast det kanske är standard med justerbart numera.

Icke att glömma, inget av hjulen skall gå att vrida på, annars än att det kan snurra runt såklart då. Inte hjul som svänger.

Begagnad är det enda som gäller!
Jag anser mig lyckligt lottad att min dam känner likadant.

Nu när vi gått igenom 3 ungar och 5 barnvagnar så kan vi konstatera att vi fixat det på långt under pengen man får ge för:
"Boggalo-delux-fjädrade-kromfälgs-city-stroller-combo-XL-light" varianten man ser på roterande podium på Babyland med 275 kilo tillbehör upplagt som ett smörgåsbord runt om.
Allt presenterat av en lismande säljartyp med sidenröst "visst kostar det en slant, men vem vill inte ge sitt barn det bästa?"...

Jotack, mockaklädseln med sideninlays kommer ju att kännas helrätt när den genomleriga knatten klättrar upp i vagnen med graningekängorna och en varmkorv i ena näven och en hoplämd festis i andra. Då är man lycklig över faktumet att man gav 22.500 för en barnvagn för att det skulle ge status på fiket och utanför dagis!

/Danne

Jotack, mockaklädseln med sideninlays kommer ju att kännas helrätt när den genomleriga knatten klättrar upp i vagnen med graningekängorna och en varmkorv i ena näven och en hoplämd festis i andra. Då är man lycklig över faktumet att man gav 22.500 för en barnvagn för att det skulle ge status på fiket och utanför dagis!

/Danne

Mellan raderna läser jag att ni har lyckliga barn.

:)
Jo, jag vill tro det. en unge ska vara lerig och ha blåmärken, annars har dom inte haft kul :)

Igår kom lilltjejen 6 år hem och hade åkt kana på magen i en lerpöl, det var en vandrande lerkaka men ögonen lös som solar, vem kan bli arg då?
/Danne

Har avverkat en del barnvagnar.. Kan säga att första barnvagnen kostar fläsk och du använder inte den så länge.. Men den är viktig för mamman så det är bara hosta upp! Köp ingen där du behöver pumpa hjulen, det suger! :tummenupp

Men då får jag ju orsak att byta ut tryckluftskompressorn!

Spontanhandlade nyss en fräsig vagn av "okänt" märke. Inga jävla kromfälgar här inte.

Han knappt dra bankkortet genom läsaren innan det blev dags för nästa grej... Bilbarnstol och skötbord. :huvet

:)
Jo, jag vill tro det. en unge ska vara lerig och ha blåmärken, annars har dom inte haft kul :)

Igår kom lilltjejen 6 år hem och hade åkt kana på magen i en lerpöl, det var en vandrande lerkaka men ögonen lös som solar, vem kan bli arg då?
/Danne

Låter som min brorsdotter när hon kom in och var genomvåt från topp till tå. Ögonen strålade av glädje och hunden var precis lika blöt som hon. När man frågade vad hon hade gjort fick man till svar, åkt kana på maten :)

Åkt kana på maten :va kan du visa mig var, varav hon stolt går ut till gödselstackan och visar var hon och hunden hade åkt kana :hihi
Att maten var begagnad gjorde inte henne något. Det var bara att ta av alla kläder och slänga i tvättmaskinen och duscha både barn och hund innan dom skulle åka hem. Och vem kan bli arg när de stålar av glädje :kär

Åkt kana på maten :va kan du visa mig var, varav hon stolt går ut till gödselstackan och visar var hon och hunden hade åkt kana :hihi
Att maten var begagnad gjorde inte henne något.
Tänkte du på att fråga om hon hade ätit av maten?

Han knappt dra bankkortet genom läsaren innan det blev dags för nästa grej... Bilbarnstol och skötbord. :huvet

Det kommer att fortsätta att vara så dom närmaste 20-30 åren...

Grejorna blir bara dyrare med åren.

Grattis till ditt första barn föresten, lägg ner tillverkningen innan det kostar dig dina intressen!

Det kommer att fortsätta att vara så dom närmaste 20-30 åren...

Grejorna blir bara dyrare med åren.

Grattis till ditt första barn föresten, lägg ner tillverkningen innan det kostar dig dina intressen!
Ja.
Det låter jetejobbit att skjutsa runt avkomman på folkrace.

Låter som min brorsdotter när hon kom in och var genomvåt från topp till tå. Ögonen strålade av glädje och hunden var precis lika blöt som hon. När man frågade vad hon hade gjort fick man till svar, åkt kana på maten :)

Att maten var begagnad gjorde inte henne något. Det var bara att ta av alla kläder och slänga i tvättmaskinen och duscha både barn och hund innan dom skulle åka hem. Och vem kan bli arg när de stålar av glädje :kär

Att kalla hästdynga för begagnad mat var en skön omskrivning.. :tungan

Fanns ju en tråd om agressiva fruntimmer som tydligen tjafsade om att denna barnvagn var den bästa (läs: barnvagnarnas Gucci).

Ful som fan är den iaf. Fast iof har ju jag ingen kula på magen (okej inte den storleken) och varken några rattar...

bugaboo_babes_1.jpg

stroller.jpg

Fanns ju en tråd om agressiva fruntimmer som tydligen tjafsade om att denna barnvagn var den bästa (läs: barnvagnarnas Gucci).

Ful som fan är den iaf. Fast iof har ju jag ingen kula på magen (okej inte den storleken) och varken några rattar...

bugaboo_babes_1.jpg

stroller.jpg

Geflar vad den måste vara bra att uuiiiila med. :yoparty

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back