Martein
därför att älg
Kom till min trappuppgång o knyck en av dom som står i vägen när man kommer in/ ska ner till källaren..
Olåst fram till kl 9 på kvällen, im just saying...
Olåst fram till kl 9 på kvällen, im just saying...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag slår ett slag för Kronan. Vi har en och den funkar kanon.
www.kronan.com
http://www.kronan.com/Inventory/Navision/400051761?category=50,63&menuS=Barnvagn
Jotack, mockaklädseln med sideninlays kommer ju att kännas helrätt när den genomleriga knatten klättrar upp i vagnen med graningekängorna och en varmkorv i ena näven och en hoplämd festis i andra. Då är man lycklig över faktumet att man gav 22.500 för en barnvagn för att det skulle ge status på fiket och utanför dagis!
/Danne
Usch.
Har ni en trehjuling som heter "socialstyrelsen" också?
Vaggan "Medborgarnämnden"?
Har avverkat en del barnvagnar.. Kan säga att första barnvagnen kostar fläsk och du använder inte den så länge.. Men den är viktig för mamman så det är bara hosta upp! Köp ingen där du behöver pumpa hjulen, det suger!![]()

Jo, jag vill tro det. en unge ska vara lerig och ha blåmärken, annars har dom inte haft kul
Igår kom lilltjejen 6 år hem och hade åkt kana på magen i en lerpöl, det var en vandrande lerkaka men ögonen lös som solar, vem kan bli arg då?
/Danne
kan du visa mig var, varav hon stolt går ut till gödselstackan och visar var hon och hunden hade åkt kana

Tänkte du på att fråga om hon hade ätit av maten?Åkt kana på matenkan du visa mig var, varav hon stolt går ut till gödselstackan och visar var hon och hunden hade åkt kana
![]()
Att maten var begagnad gjorde inte henne något.
Han knappt dra bankkortet genom läsaren innan det blev dags för nästa grej... Bilbarnstol och skötbord.![]()
Ja.Det kommer att fortsätta att vara så dom närmaste 20-30 åren...
Grejorna blir bara dyrare med åren.
Grattis till ditt första barn föresten, lägg ner tillverkningen innan det kostar dig dina intressen!
Tänkte du på att fråga om hon hade ätit av maten?
Låter som min brorsdotter när hon kom in och var genomvåt från topp till tå. Ögonen strålade av glädje och hunden var precis lika blöt som hon. När man frågade vad hon hade gjort fick man till svar, åkt kana på maten![]()
Åkt kana på matenkan du visa mig var, varav hon stolt går ut till gödselstackan och visar var hon och hunden hade åkt kana
![]()
Att maten var begagnad gjorde inte henne något. Det var bara att ta av alla kläder och slänga i tvättmaskinen och duscha både barn och hund innan dom skulle åka hem. Och vem kan bli arg när de stålar av glädje![]()

Fanns ju en tråd om agressiva fruntimmer som tydligen tjafsade om att denna barnvagn var den bästa (läs: barnvagnarnas Gucci).
Ful som fan är den iaf. Fast iof har ju jag ingen kula på magen (okej inte den storleken) och varken några rattar...
![]()
![]()

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |