Zweed
Lost in Holland
Jag har en Bandit 600N och igår var jag ute en sväng och körde.. Jag hade nog fyrans växel i och låg i 150 tror jag när hojjen bara dör.. Inget ljud ingenting…. den bara dog…
Jag försöker starta den igen men inte ett ljud från startmotorn,,, Batteriet verkar ok alla lampor osv funkar,,
Är det någon som kan ha en ide vad det kan vara,, Jag hoppas det är en kabel eller något som har hoppat loss men jag har inte hittat något.. kan motorn ha pajjat ???
Jag försöker starta den igen men inte ett ljud från startmotorn,,, Batteriet verkar ok alla lampor osv funkar,,
Är det någon som kan ha en ide vad det kan vara,, Jag hoppas det är en kabel eller något som har hoppat loss men jag har inte hittat något.. kan motorn ha pajjat ???

