Michael Holland skrev:2395615
Jag lägger i trean släpper kopplingen och då ska den rulla utan att hjulet låser sig..??
Umm. Gör jag så med min hoj (utan att sätta mig på den) så låses hjulet pga motorns komp. Men, det kanske inte är lika mkt komp på en radfyra.
Vad vet jag.