HJÄLP!!! (Nu på Knutstorp fre 4/8) HJÄLP!!!

• Thread starter Thread starter bg
  • Start date Start date

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Hejsan!
Jag har fått ett erbjudande om att vara med och köra Trajja i ett danskt team nu på ERF-rejset på Knutstorp den 5/8 eftersom en av de ordinarie piloterna är skadade. Till saken hör att jag aldrig suttit på nämda hoj tidigare och därför är i desperat behov av en möjlighet att få köra in mig på den. ERF-rejsen har som bekant endast 13 min tidsträning innan start.

Därför är min fråga: Finns det någon vänlig själ med ordinarie plats på bankörningen i Sydskånes MC-förenings regi på Knutstorp den 4/8 som kan tänka sig att sälja en timme eller två till mig??!!

MVH Björn 0704-355065 (Jag jobbar oregelbundna tider så svarar jag inte- skicka ett sms så ringer jag upp!)

bg skrev:
2346274 Hejsan!
Jag har fått ett erbjudande om att vara med och köra Trajja i ett danskt team nu på ERF-rejset på Knutstorp den 5/8 eftersom en av de ordinarie piloterna är skadade. Till saken hör att jag aldrig suttit på nämda hoj tidigare och därför är i desperat behov av en möjlighet att få köra in mig på den. ERF-rejsen har som bekant endast 13 min tidsträning innan start.

Därför är min fråga: Finns det någon vänlig själ med ordinarie plats på bankörningen i Sydskånes MC-förenings regi på Knutstorp den 4/8 som kan tänka sig att sälja en timme eller två till mig??!!

MVH Björn 0704-355065 (Jag jobbar oregelbundna tider så svarar jag inte- skicka ett sms så ringer jag upp!)

Jag lyfter tråden. Någon som kan hjälpa? Björn behöver bara låna ett eller två körpass. Självklart fås ekonomisk kompensation. Ring/SMS'a til Björn.

/Kris

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”