HJÄLP!!! (Nu på Knutstorp fre 4/8) HJÄLP!!!

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Hejsan!
Jag har fått ett erbjudande om att vara med och köra Trajja i ett danskt team nu på ERF-rejset på Knutstorp den 5/8 eftersom en av de ordinarie piloterna är skadade. Till saken hör att jag aldrig suttit på nämda hoj tidigare och därför är i desperat behov av en möjlighet att få köra in mig på den. ERF-rejsen har som bekant endast 13 min tidsträning innan start.

Därför är min fråga: Finns det någon vänlig själ med ordinarie plats på bankörningen i Sydskånes MC-förenings regi på Knutstorp den 4/8 som kan tänka sig att sälja en timme eller två till mig??!!

MVH Björn 0704-355065 (Jag jobbar oregelbundna tider så svarar jag inte- skicka ett sms så ringer jag upp!)
 

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Köpenhamn
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
bg skrev:
2346274 Hejsan!
Jag har fått ett erbjudande om att vara med och köra Trajja i ett danskt team nu på ERF-rejset på Knutstorp den 5/8 eftersom en av de ordinarie piloterna är skadade. Till saken hör att jag aldrig suttit på nämda hoj tidigare och därför är i desperat behov av en möjlighet att få köra in mig på den. ERF-rejsen har som bekant endast 13 min tidsträning innan start.

Därför är min fråga: Finns det någon vänlig själ med ordinarie plats på bankörningen i Sydskånes MC-förenings regi på Knutstorp den 4/8 som kan tänka sig att sälja en timme eller två till mig??!!

MVH Björn 0704-355065 (Jag jobbar oregelbundna tider så svarar jag inte- skicka ett sms så ringer jag upp!)

Jag lyfter tråden. Någon som kan hjälpa? Björn behöver bara låna ett eller två körpass. Självklart fås ekonomisk kompensation. Ring/SMS'a til Björn.

/Kris
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top