HJÄLP!!! (Nu på Knutstorp fre 4/8) HJÄLP!!!

• Thread starter Thread starter bg
  • Start date Start date

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Hejsan!
Jag har fått ett erbjudande om att vara med och köra Trajja i ett danskt team nu på ERF-rejset på Knutstorp den 5/8 eftersom en av de ordinarie piloterna är skadade. Till saken hör att jag aldrig suttit på nämda hoj tidigare och därför är i desperat behov av en möjlighet att få köra in mig på den. ERF-rejsen har som bekant endast 13 min tidsträning innan start.

Därför är min fråga: Finns det någon vänlig själ med ordinarie plats på bankörningen i Sydskånes MC-förenings regi på Knutstorp den 4/8 som kan tänka sig att sälja en timme eller två till mig??!!

MVH Björn 0704-355065 (Jag jobbar oregelbundna tider så svarar jag inte- skicka ett sms så ringer jag upp!)

bg skrev:
2346274 Hejsan!
Jag har fått ett erbjudande om att vara med och köra Trajja i ett danskt team nu på ERF-rejset på Knutstorp den 5/8 eftersom en av de ordinarie piloterna är skadade. Till saken hör att jag aldrig suttit på nämda hoj tidigare och därför är i desperat behov av en möjlighet att få köra in mig på den. ERF-rejsen har som bekant endast 13 min tidsträning innan start.

Därför är min fråga: Finns det någon vänlig själ med ordinarie plats på bankörningen i Sydskånes MC-förenings regi på Knutstorp den 4/8 som kan tänka sig att sälja en timme eller två till mig??!!

MVH Björn 0704-355065 (Jag jobbar oregelbundna tider så svarar jag inte- skicka ett sms så ringer jag upp!)

Jag lyfter tråden. Någon som kan hjälpa? Björn behöver bara låna ett eller två körpass. Självklart fås ekonomisk kompensation. Ring/SMS'a til Björn.

/Kris

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back