HjÄlllp!!!!!!

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Har en NSF och fundera på att lägga ut typ 5000:- på den så den blir riktigt fin........ MEN annars har jag tänkt att köpa en Nsr för 10000:-.

Det lutar åt Nsr.en men vad säger ni. :tummenupp

nsr, du kommer förmodligen inte få tillbaka lika mycke pengar sen om du säljer din nsf om du lagt ut 5000 på att göra den snygg , nsr har väl mer effekt också och är väl skönare att köra? :va

Köper du en NSR för 10 tusen får du nog räkna med en hel del plock på den så jag skulle nog lagt pengarna på att fixa upp NSF:en lite. Lägger du 5000:- på den du har kan du ju få den i riktigt bra skick och det är väl ändå det viktigaste?

Poyjs skrev:
Har en NSF och fundera på att lägga ut typ 5000:- på den så den blir riktigt fin........ MEN annars har jag tänkt att köpa en Nsr för 10000:-.

Det lutar åt Nsr.en men vad säger ni. :tummenupp

Läg ut pengar på NSF:en istället. Men håll inte på å fjolla med miniblinkers å sånt på en såpass gammal raritet :tummenupp

Ny lack kanske? :banana

Mito mannen skrev:
Läg ut pengar på NSF:en istället. Men håll inte på å fjolla med miniblinkers å sånt på en såpass gammal raritet :tummenupp

Ny lack kanske? :banana

Jo har funderat på att lacka den MART SVART. VI tre bröder nere i Falkenberg som skall röja gatorna sedan när allas e klara.!

klotter skrev:
Matt svart nsr?
Kan bli snyggt
Polera ramen??

jag lämnade in mina fälgar på lack nu i vinter. Dom blev blanksvarta och jag tror det kommer att bli ganska snyggt.
Skiten från kedjan synd i alla fall inte lika lätt.
håller även på att polera fotpinnar och passagerarhandtaget, tänket ta svingen också men jag vet inte om jag orkar.

nsr_micke skrev:
tänket ta svingen också men jag vet inte om jag orkar.

ta svingen också !!, det blir överlägset snyggt, javet nog att du har puttsartalanger :D , bara att plocka fram den :tummenupp

n00blund skrev:
ta svingen också !!, det blir överlägset snyggt, javet nog att du har puttsartalanger :D , bara att plocka fram den :tummenupp

jadu, du kan ju få göra det åt mig om du vill. :D
Ska man ta svingen också så får man nog önska sig en burk med autosol när man fyller år.
Hur går det med putsen på dina gaffelben då?

Poyjs skrev:
Jo har funderat på att lacka den MART SVART. VI tre bröder nere i Falkenberg som skall röja gatorna sedan när allas e klara.!

Okej för att NSFen är trött men MATT är väll lite elakt att kalla den. :rolleyes:

Lacka inte MATTSVART bara. Tror inte det blir speciellt snyggt

EBS skrev:
Okej för att NSFen är trött men MATT är väll lite elakt att kalla den. :rolleyes:

Lacka inte MATTSVART bara. Tror inte det blir speciellt snyggt

Vet du det eller! Alltså jag har alldrig setten NSF svart. Men inte bara det lite annat fix åxo så kan den bli lite bättre!

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back