Hinkas festar med KÄNDISAR!

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jo, ni må tro att jag sitter här och är bakis och mår allmänt gött eftersom jag igår beblandade mig med kändiseliten i Sverige!
Det är så att vi här i Sveg i helgen har någonting som kallas Björnfesten, eller ja, den heter olika saker varje år men det går alltid ut på samma sak. Dom som alltid brukar festa ihop festar ihop och det kommer även en del utbölingar och hemvändare och har det allmänt trevligt.
Men igår hade jag trevligare än vanligt.
Vi satt först hemma hos mig och min sambo på alltanen och drack en jäkla massa öl tills många av oss längre inte klarade av att stå. Då kröp vi ner till festivalstället, ca 15min när man kryper, och lyssnade på Rednex. Efter lite sjungande och dansande framför scenen så gick vi in i öltältet och tydligen är jag så jävla snygg att en kille kännde att han var tvungen att bjuda mig på en öl, trevligt... Vi gick sedan ut från öltältet och tyckte att lite att äta hade smakat, så jag drog på med charmen och än en gång blev jag förvånad. Något måste hänt med mitt utseende, jag flörtade till mig 3st revbenspjäll gratis, denna gång fick jag det av en tjej...
Jaja, efter mat och dryck så vinglade iväg och en KÄNDIS ropade på mig, Erik Ekstrand, så jag hejade lite och sade att det var fest hos mig idag om han ville kika förbi, får väl se.
Senare in på kvällen stötte jag på honom igen, så jag slog mig ner och snackade lite, och då kom det ännu en kändis! En av killarna i Rednex!!!

Jag har bildbevis också! Träffade även en annan skäggig kille som även han spelade i Rednex. Trevlig kväll, var hemma igen vid 04:00 och ikväll ska vi ut igen.

(ta på mig?)

PS. Skickar en bild på mig och min snygga sambo också då... Gud vad snygg jag är!

Bifogat

• erik-redneck-hinkas.JPG
    erik-redneck-hinkas.JPG
    87.9 KB · Visningar: 328
  • hinkas-redneck.JPG
    hinkas-redneck.JPG
    68.5 KB · Visningar: 234
  • hinkas-millan.JPG
    hinkas-millan.JPG
    59.2 KB · Visningar: 326
Last edited:
Vi skiter väl i din sambo (be honom raka sig föresten), vem är den söta tjejen?

GuW skrev:
2291019 Vi skiter väl i din sambo (be honom raka sig föresten), vem är den söta tjejen?

Ja, jag har sagt åt honom det jag också.
Den söta tjejen vet jag inte, någon jag plockade upp i förbifarten.

Hehe, neehdå, tjejen är ju sambon förstååår du väl!?
Hon tackar förresten för att du sade hon var söt...

Erik Ekstrand :va :va

söt flickvän :)

ditt fyllo :tungan

R2 skrev:
2291085 Erik Ekstrand :va :va

söt flickvän :)

ditt fyllo :tungan

Jaha, var inte jag söt ja då menar du? :va

Erik Ekstrand är han som brukar vara på Pussel på morgonen på TV4, det vet väl alla att det igentligen är han som är mest känd på hela TV4 bygget?

Hinkas skrev:
2291088 Jaha, var inte jag söt ja då menar du? :va

Erik Ekstrand är han som brukar vara på Pussel på morgonen på TV4, det vet väl alla att det igentligen är han som är mest känd på hela TV4 bygget?
jo men dig pratar jag ju med varje dag, smickrar jag inte nog? :tungan

Han har ju typ eget program på femman, eller ett halft program iallafall.
Eric & Mackan!!!

Schysst trådlyft!!!

Hinkas hur har livet artat sig sen denna händelse?

Jocke Ericsson var ute också ser jag. :) Jag kommer aldrig att flyga till Sveg så länge han sitter i flygledartornet... Hehe.

Han har ju typ eget program på femman, eller ett halft program iallafall.
Eric & Mackan!!!

Eric o mackan e helkul! :banana

Schysst trådlyft!!!

Hinkas hur har livet artat sig sen denna händelse?

Hinkas är en fullblown highrollin storchef idag. Man har ju undrat hur det kom sig och här har man förklaringen! Uppbumpad med hjälp av massa mystiska kändisinflytanden.. Din lymmel!

*/ ?>
Back