Highland på EICMA

Säljer jag XR'n och TLR'n så har jag ju nästan till en dirt-track då :hihi

Jaja, nästan ett år dit, så får väll vänta då. :)

Lite trådlyftande ...

Någon som sitter inne med ny info om DirtTrac'en?
Hur går det? E den på G.? När/om kommer den finnas på marknaden?

Lite trådlyftande ...

Senaste jag läste på deras hemsida så fick iaf jag uppfattningen om att all egen försäljning & tillverkning inte alls va aktuell i dagsläget. Jag fick uppfattningen om att dom mer siktar åt att bygga prototyphojar som andra kan få licensetillverka osv. Pressinfo finns på deras hemsida (sista fr. -06)

Lite trådlyftande ...

Snackade med Nesse när vi alla var i Tranås och just nu ligger väldigt mycket egen utveckling nere p.g.a. ekonomin. Kostar ofantliga summor att utveckla en hoj, farmför allt i verktyg.

Just nu håller dom på med ett uppdrag och utvecklar på beställning, för att få in kulor. Samtidigt jagas det spons/samarbeten m.m. för att kunna utveckla de egna produkterna. Tydligen får dom minst ett mail/samtal i veckan från folk som vill köpa skitbanemoppen. Trist då att inte kunna leverera.

Samma sak gäller stora 950'n, finns uppstädning att göra där med, framför allt i motorn. Nesse hade bara genom att välja bättre grejor plockat ut ytterligare ca 15-20 häst. Får hoppas att dom kan slänga en liten sudd pengar på den hojen också nu när marknaden i det segmentet tagit fart. Så dom får sälja nånting menar jag.

.

Jag mår bra idag, jag dricker inte:) Mkt bra fest, de snålade verkligen inte. Dirttracken såg riktigt fräck ut, hoppas de kan börja sälja den. vilken sektion/avdelning är du på? Jag e på automotive-motor/transmission-verification o analys. Har gjort lite motorsimuleringar åt highland.

Jag mår bra idag, jag dricker inte:) Mkt bra fest, de snålade verkligen inte. Dirttracken såg riktigt fräck ut, hoppas de kan börja sälja den. vilken sektion/avdelning är du på? Jag e på automotive-motor/transmission-verification o analys. Har gjort lite motorsimuleringar åt highland.

Modell och prototyper, har ju gjort Linds kolfiber på rejshojen med.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman