Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad siktas det på för serviceintervaller då? Är det shimsade ventiler eller ej? Hur mycke olja rymmer motorn?Nesse skrev:Här kommer två bilder till.
Olof Eriksson skrev:Vad siktas det på för serviceintervaller då? Är det shimsade ventiler eller ej? Hur mycke olja rymmer motorn?
Har ni vägt skapelsen?
Det låter vettigt. Det som skapade mest jobb på husan var ju just att man jämt skulle justera ventilerna.Nesse skrev:shimsade ventiler är det och motorn rymmer ca 1 liter.
ypvs skrev:Ser ut att vara väldigt flack gaffelvinkel.
Vad är vinkel och försprång för motarden?
Daniel
Jag heter Lasse skrev:Eller menar de att styrutslaget åt vardera hållet är 27 grader?
Edit: De menar förmodligen styrutslaget. Men visst ser den väl flack ut. Optisk villa?
Jag heter Lasse skrev:
Vad menar du?honkiie skrev:Men alltså, hur kan dom göra en motard med så mycket kubik/effekt som dessutom ser snygg ut och inte som ett jävla as?
Trodde det var omöjligt för att annars borde ju nån redan gjort det.
honkiie skrev:Men alltså, hur kan dom göra en motard med så mycket kubik/effekt som dessutom ser snygg ut och inte som ett jävla as?
Trodde det var omöjligt för att annars borde ju nån redan gjort det.
Kollade på deras sida på specs på 950cc hojen och så var det länkat till en bild som såg exakt ut som 450cc. Kanske jag som är dum eller dom som bara länkar till en och samma bild på allihopa men annars så ser ju alla motarder/motardliknande hojar fula och båliga ut när de kommer upp över en viss cc av någon anledning.Supermoto skrev:Vad menar du?
Mkt kubik men ser dålig ut?
Lite kubik och ser bra ut?
Nån annan variant?
Menade du 450n eller 750n eller 950n?
Jag tolkade det som att du kollade på 450 och tyckte den var snygg men fattar itne vad du menade med att utseendet.![]()
Kanske är lunchkomat som slagit till på mig lite väl hårt just idag...
Menade på att 950 kubikaren har ett crossutseende som jag anser att motarder ska ha, då dom överstiger det så brukar det bli som nån konstig hybrid som jag tycker ser skitskum ut. Visst vi har husa650 och såna men jag tänker väl mest på dukarna och sånt. Gillar dom inte riktigtkiko skrev:Ehh.... mycket kubik/effekt? Finns väl en hel del 450cc där ute som har precis liknande kubik/effekt. Utseendet har ju med smak å göra men å påstå att inget gjort någe liknande förrut?
honkiie skrev:Menade på att 950 kubikaren har ett crossutseende som jag anser att motarder ska ha, då dom överstiger det så brukar det bli som nån konstig hybrid som jag tycker ser skitskum ut. Visst vi har husa650 och såna men jag tänker väl mest på dukarna och sånt. Gillar dom inte riktigt
Supermoto skrev:GÖTT![]()
![]()
Men kommer ni (du?) köra nåt 2006 ????
honkiie skrev:Menade på att 950 kubikaren har ett crossutseende som jag anser att motarder ska ha, då dom överstiger det så brukar det bli som nån konstig hybrid som jag tycker ser skitskum ut. Visst vi har husa650 och såna men jag tänker väl mest på dukarna och sånt. Gillar dom inte riktigt
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |