Hett på jobbet!

prulle skrev:
Mycket du verkar kunna tänka. Du tror inte att det behövs fler i baltstaterna? Eller ska alla länder dela på ett? :kocko

Tror du verkligen inte det finns mer än just ett? Nämnde bara ett, just för Sverige har sponsrat Lettland med det.

Kom in i verkligheten nu.

Jag var där och fotade lite förut, bry er inte om 4an uppe i hörnet.

Bifogat

• cap_20060119-220156.JPG
    cap_20060119-220156.JPG
    19.2 KB · Visningar: 79
  • cap_20060119-220148.JPG
    cap_20060119-220148.JPG
    17.2 KB · Visningar: 70
Ten-0 skrev:
Tror du verkligen inte det finns mer än just ett? Nämnde bara ett, just för Sverige har sponsrat Lettland med det.

Kom in i verkligheten nu.
Nej det tror jag inte men jag tror att deras reningsvärk håller lägre standard än våra men jag har säkert fel för dom har ju en superduper mega ekanomi i det landet. :rolleyes: Sen finns det fler saker tex varför läga ner barsebäk ner inalina finns kvar? känns smartare att betala för en uppgradering av säkerheten där istället. Men vad vet jag. Jag är ju bara ung och naiv. Desutom är jag dålig på att stava alltså är jag dum i huvudet.

Det är väll för fan mer samhällets fel en oss ungdomars om vi stavar sämre nu förtiden eller? Desutom tror jag det är ni som har blivigt gammla och griniga.
För det tredje hur märkte ni hur bra ungdomar var på att stava för 10 år sen post växla ni med varandra eller?

Nu ska jag sova för jag har svenska lektion klockan 8.30 imorgon godnatt!

prulle skrev:
Nej det tror jag inte men jag tror att deras reningsvärk håller lägre standard än våra men jag har säkert fel för dom har ju en superduper mega ekanomi i det landet. :rolleyes: Sen finns det fler saker tex varför läga ner barsebäk ner inalina finns kvar? känns smartare att betala för en uppgradering av säkerheten där istället. Men vad vet jag. Jag är ju bara ung och naiv. Desutom är jag dålig på att stava alltså är jag dum i huvudet.

Haha, snygga fördommar du har. Du är välkommen över till Lettland när du vill i sommar, så du kan bilda dig en verklig uppfattning.

Reningsverket är byggt i Svensk regi, så klart det håller våran standard.
Sen om alla är bra, kan jag inte svara på.

Ang kärnkraftverken så får du ju skylla på våran vänner i MP. Dom lägger ner och köper in skitig ström istället. Det är ju inget jag kan rå för. Litauen har ju ett kärnkraftverk som sägs vara lika dant som Tjernobyl.
:tummenupp

Bara tiläga en sack her....KorvGube måste ha vaknat på fel sida....

Desutom kan vi vist stava...

Edit! Markus for president!!!

Last edited:
prulle skrev:
Det är väll för fan mer samhällets fel en oss ungdomars om vi stavar sämre nu..

Mjaa, det vill jag inte påstå. Snarare hur dina föräldrar har uppfostrat dig.
Nu säger inte jag att du har haft en kass uppfostran eller så, verkar f.ö vara en rätt kass stämning här just nu, men att skylla på samhället är alldeles för enkelt och dessutom felaktigt.

Jämför en pojke som började läsa med sina föräldrar i en väldigt tidig ålder, runt 2-3 år gammal, och en pojke som först började läsa när han var 6 år så är det en enorm skillnad hur dessa två individer kommer att utvecklas senare i livet.
Rent procentuellt så lär man sig allra mest vid en ålder av 1-2 år. Vid 12 års ålder har man lärt sig ungefär hälften av det man kommer att ta in i sitt liv.

Sen så skiter jag fullständigt hur du stavar. Så länge man förstår så är det väl lugnt :)

/J

Ten-0 skrev:
Ang kärnkraftverken så får du ju skylla på våran vänner i MP. Dom lägger ner och köper in skitig ström istället. Det är ju inget jag kan rå för. Litauen har ju ett kärnkraftverk som sägs vara lika dant som Tjernobyl.
Det där har jag med hört talas om, stämmer det verligen?
Först är dom helt desperata efter att få bärsebäck nerlagt (som väll förövrigt var ett av dom säkraste?), så vi kan köpa in skitig el från typ kolkraftverk... Hur fan är man funtad då? Om man är miljöpartist borde man väll ändå vilja ha bättre miljö här i världen...? Själv tycker jag det bevisar hur korkade miljöpartister är och att dom borde klippa sig, för att sedan skaffa sig ett riktigt jobb, istället för att slösa bort alla surt förvärvade skattepengar på att göra miljön sämmre. Men det är ju jag det...

Om sommaren ändå kom en dag... Då kunde man glida runt på härliga vägar hela dagarna.... Helt bekymmerslöst...

anledningen till att de vill lägga ner barsebäck först är för att det är dansk jävlarna som klagar och det är det kraftverk som drabbar danskarna mest!

Prulle sa att reningsverk i balterna inte har samma standard som vi, han syftade ju inte på det enda som vi har sponsrat! :kocko Eftersom det redan hade nämnts att det kan ju inte bara finnas ett utan fler, men vi har sponsrat ett.

Nej jag tror inte på att det skulle förändras fort genom att tänka smått, visst kanske löser det lite, men det som måste ske är att alla de u-länder som finns i dessa dagar måste komma ikapp eftersom de fortfarande använder kraftverk som ökar växthusgaserna! I dessa dagar spelar föroreningar ingen roll för företag utan det är pengarna så hur det ska gå till att ändra detta. bojkott kanske vad vet jag. Omtidigare nämnts på andra sidan jorden, ja asien i allmänhet ligger långt efter i utveckling vilket bidrar till växthusgasre så det måste ändras där, MEN DET SKA JU FÖR FAN INTE VI BETALA FÖR DET! Prulle betalar ju för fan också skatt så det är inte bara dina skattepengar som går till det! Hört talas om moms kanske?

Ps vad vi gör idag och det vi tycker verkar bra idag kan vara jättekasst om några år för då har vi förstått mer!

Tack för mig!

NSR_Martin skrev:
... Själv tycker jag det bevisar hur korkade miljöpartister är och att dom borde klippa sig, för att sedan skaffa sig ett riktigt jobb, istället för att slösa bort alla surt förvärvade skattepengar på att göra miljön sämmre. Men det är ju jag det...
haha som handär fridolin gjorde.
-Nä nu slutar jag med politiken och skaffar ett riktigt jobb :hihi

hade du de hett på jobbet :rolleyes:
jag hade ca 40+ grader som jag stått o jobbat i ca 7 tim :3freak :rolleyes: :)

Ten-0 skrev:
Haha, snygga fördommar du har. Du är välkommen över till Lettland när du vill i sommar, så du kan bilda dig en verklig uppfattning.

Reningsverket är byggt i Svensk regi, så klart det håller våran standard.
Sen om alla är bra, kan jag inte svara på.

Öhh... Det var ju inte det jag sa? Kanske inte framgick men det va det jag mennade.

1-0 till pro-miljöpartietlägret. Findus har varit med på nyheterna flera gånger => kanske blir det nya regler och bättre kontroll på att reglerna följs.

(Jag är själv ingen torskaktivist men greenpeace störiga metoder verkar ju funka bättre än att skriva ett argt mail.)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg