Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu får du nog precisera dig lite, förstår nog inte riktigt vad du menar. Eller ska det vara nån ironisk kommentar angående särskrivning kanske?Paradoxy skrev:Ord bok????
Varför skulle han sagt glossor?prulle skrev:Klarare kan man faktiskt, han kunde ha sagt glossor.
prulle skrev:Klarare kan man faktiskt, han kunde ha sagt glossor.
prulle skrev:Mycket du verkar kunna tänka. Du tror inte att det behövs fler i baltstaterna? Eller ska alla länder dela på ett? :kocko
Nej det tror jag inte men jag tror att deras reningsvärk håller lägre standard än våra men jag har säkert fel för dom har ju en superduper mega ekanomi i det landet.Ten-0 skrev:Tror du verkligen inte det finns mer än just ett? Nämnde bara ett, just för Sverige har sponsrat Lettland med det.
Kom in i verkligheten nu.
prulle skrev:Nu ska jag sova för jag har svenska lektion klockan 8.30 imorgon godnatt!
Svara på min fråga goddammit'.hållundan skrev:Varför skulle han sagt glossor?
Vad är glossor?
prulle skrev:Nej det tror jag inte men jag tror att deras reningsvärk håller lägre standard än våra men jag har säkert fel för dom har ju en superduper mega ekanomi i det landet.Sen finns det fler saker tex varför läga ner barsebäk ner inalina finns kvar? känns smartare att betala för en uppgradering av säkerheten där istället. Men vad vet jag. Jag är ju bara ung och naiv. Desutom är jag dålig på att stava alltså är jag dum i huvudet.
prulle skrev:Det är väll för fan mer samhällets fel en oss ungdomars om vi stavar sämre nu..
prulle skrev:...
Det är väll för fan mer samhällets fel en oss ungdomars om vi stavar sämre nu förtiden eller? ...
Det där har jag med hört talas om, stämmer det verligen?Ten-0 skrev:Ang kärnkraftverken så får du ju skylla på våran vänner i MP. Dom lägger ner och köper in skitig ström istället. Det är ju inget jag kan rå för. Litauen har ju ett kärnkraftverk som sägs vara lika dant som Tjernobyl.
![]()
NSR_Martin skrev:... Själv tycker jag det bevisar hur korkade miljöpartister är och att dom borde klippa sig, för att sedan skaffa sig ett riktigt jobb, istället för att slösa bort alla surt förvärvade skattepengar på att göra miljön sämmre. Men det är ju jag det...
haha som handär fridolin gjorde.
-Nä nu slutar jag med politiken och skaffar ett riktigt jobb![]()
Ten-0 skrev:Haha, snygga fördommar du har. Du är välkommen över till Lettland när du vill i sommar, så du kan bilda dig en verklig uppfattning.
Reningsverket är byggt i Svensk regi, så klart det håller våran standard.
Sen om alla är bra, kan jag inte svara på.
Ang kärnkraftverken så får du ju skylla på våran vänner i MP. Dom lägger ner och köper in skitig ström istället. Det är ju inget jag kan rå för. Litauen har ju ett kärnkraftverk som sägs vara lika dant som Tjernobyl.
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen