Solid snake
Guest
Dee_cati skrev:
Snyggt, men kan receivern verkligen andas där?

Fast det kanske är receivern till vänster på första bilden? Ser ju likadana ut.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:
Anton_Ljunghusen skrev:Solid: Varför DLP?
Visst, bättre svärta, men inget kul för regnbågskänsliga, dessutom sämre färger och högre ljudnivå
Åk till en affär och jämför om du inte redan gjort det.. För att man ska få en DLP-proj med låg ljudnivå kostar det gott med flis
Ljudnivån är f*n nästan viktigare än bilden
valet mellan dlp/lcd är ju väldigt personligt, men när jag slet med familjen till Therock valde alla lcd framför dlp
blacktriple skrev:Så ser delar av mitt system ut. Salig blanding av komponenter men låter och ser ganska bra ut.
Kablarna brukar inte ligga i den röran de gör just nu...
Spelaren avkodar förutom CD och DVD också SACD och DVD-a. Har upptäckt tjusningen med musik i 5 kanaler högupplöst.Vissa skivor är så att nackhåren reser sig...![]()
Solid snake skrev:Finfint, själv gillar jag inte att ha grejor på högtalarna, men det är kanske bara jag.![]()
Solid snake skrev:Ser dig i tv:n.![]()
blacktriple skrev:Jag vet. Bara det att krukväxten står på typ den enda platsen den kan stå.
Opiumpipan på högern är köpt av en skum kille på Nya Caledonien. När jag tackade nej till hans erbjudande om att köpa "some good stuff" till pipan tittade han konstigt på mig.![]()
blacktriple skrev:Visst är jag fin?
Solid snake skrev:Brorsan har en DLP och den låter typ ingenting och har bra färger/svärta och flimrar inte ett dugg så jag köper nog en likadan tror jag.
Solid snake skrev:Hahaha, kasta ut blomfan genom fönstret, fast det kanske inte tjejen gillar?
blacktriple skrev:Bilen står utanför fönstret.![]()
Tjej? Nä, jag är hårdrockare...
Anton_Ljunghusen skrev:Vad gick den på?
Padde skrev:Litet problem här, Börjar bli extremt trött på att bilden på både datorn och tv fladdrar när man spelar högt dvs mycket bas så det ryster. Ställer ni TV och monitern på nått som minskar vibrationerna eller för detta är ju extremt irreterande.
Samma sak när man kollar på action filmer osv på hemmabion.
![]()
Padde skrev:Litet problem här, Börjar bli extremt trött på att bilden på både datorn och tv fladdrar när man spelar högt dvs mycket bas så det ryster. Ställer ni TV och monitern på nått som minskar vibrationerna eller för detta är ju extremt irreterande.
Samma sak när man kollar på action filmer osv på hemmabion.
![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Vad heter den?![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Dom står väl inte på samma hylla?
Basen står på gummikuddar antar jag? Annars vet du vad du har att göra![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |