Hell's Angels vs KappAhl

Smålurigt skämt eftersom HA ofta är ute och skyddar sitt varumärke.

JO...det är ett skämt. Kanske inte ett april skämt. Men ett skämt.

Smålurigt skämt eftersom HA ofta är ute och skyddar sitt varumärke.

Jo, fast jag tycker ändå att det verkar som om klubben har humor i bland.
Dom tillät väl snöskoterklubben "Fjälls angels" och motorcykel klubben i Hell, Norge fick väl lite friare tyglar med klubbnamnen också.

Jag tycker det är bra att dom håller efter sitt klubbnamn/märke, så att det inte dyker upp en massa wannabebadass klubbar som tullar lite på namnet.

Jag menar GuW's MC* vill ju inte gärna att en klubb med namnet GaW's MC ska röjja en camping dit jag vill åka och campa sen.

*Medlemskapsansökningar tas via PM, huvudinriktning snäll touring på semiantika motorcyklar med museiebesök, kaffedrickning och täta pinkpauser som huvudsaklig sysselsättning.
Medlemsantal hittils 1

Svenskan har samma nyhet ute. Så ett 1:a aprilskämt är det inte.

Eyy, passare, du tillhör ju redan en rivaliserande klubb ser jag.
( http://www.freakensmc.info.se/ )

Om vi träffas utanför något fikaställe så kanske jag ställer om din bränslekran till reserven så du kör torrt, eller något annat hemskt.
Nu är ju inte freakensmc någon klubb då, bara namnet på min sida, men med så här fientligt inställda människor så får man väl dra ihop några till då. Ska höra med Vera i trappuppgången bredvid om hon vill vara med, krävs väl minst två för en klubb :va :D

Ställa om bränslekranen kan nog bli svårt, tror den bara var option på min modell, och att den inte kom som standard förrän några år senare. Men visst får du leta om du vill, och hittar du något av värde kan vi ju lägga pengarna för försäljningen av det på ännu mera fika :rofl

Last edited:
Nu är ju inte freakensmc någon klubb då, bara namnet på min sida, men med så här fientligt inställda människor så får man väl dra ihop några till då. Ska höra med Vera i trappuppgången bredvid om hon vill vara med, krävs väl minst två för en klubb :va :D

Ställa om bränslekranen kan nog bli svårt, tror den bara var option på min modell, och att den inte kom som standard förrän några år senare. Men visst får du leta om du vill, och hittar du något av värde kan vi ju lägga pengarna för försäljningen av det på ännu mera fika :rofl

Okej, vi kan enas under ett klubbnamn då Freaken GuW's MC :tummenupp

Herrejösses, till och med min MC har bränslekran, centralstöd och växelläges indikator, snodde du din från förhistoriska museumet?

Herrejösses, till och med min MC har bränslekran, centralstöd och växelläges indikator, snodde du din från förhistoriska museumet?
Vadå stöd :confused:
Det enda stöd jag har när det gäller hojen är det som skickas ut via PRO en gång varje år, ska det finnas fler :va

Ingen aning om var den kommer ifrån ursprungligen, inte mer än att den har gått i arv i tre generationer eller så :rolleyes:

Okej, vi kan enas under ett klubbnamn då Freaken GuW's MC :tummenupp
Helt ok :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!