Hells Angels & Bandidos

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
sgtpepper skrev:
Jo, jag vet. Det är bara så frustrerande med folk som vurmar för storbanditer och gangstrar, men som i nästa andetag vill införa dödsstraff på hojstölder.

Jag tycker det är ännu roligare med de som vill bussa HA på hojtjuvar för att lära ut att det är fel att stjäla! :rofl

sgtpepper skrev:
Jo, jag vet. Det är bara så frustrerande med folk som vurmar för storbanditer och gangstrar, men som i nästa andetag vill införa dödsstraff på hojstölder.

Åså finns det sporthojsåkare som ska samla ihop ett gäng å spöa skiten ur en firma ägare eller en tjej som kör mot rött i en paralleltråd som handlar om Roller

Det var mest tänkt som en parallell. :)

nåja, vi har alla olika erfarenheter om det mesta, det var det som var frågan. Ingen har gjort mig något av dessa, och jag har träffat en del av dom till och från under åren. Jag är tydligen i alla fall inte ensam om att det. Sen vad byggherren å hans kund har haft för diskusion innan framgår inte. Det ska en del till innan det skjuts knäskålar osv.

Ni får fortsätta själva , ha det så bra. :tummenupp

Alla hustrumisshandlare jag känner är trevliga. En bjöd på öl. Det ni :tummenupp

Bingo skrev:
Alla hustrumisshandlare jag känner är trevliga. En bjöd på öl. Det ni :tummenupp
För att inte tala om alla pedofiler. Hur trevliga som helst när jag mötte ett par på stan.

Quest skrev:
Vi sålde lite grejor till HA (lagliga mind you) och dom var mycket trevliga. Fick tom provköra en av deras bågar!

Oj vilka snälla pojkar. Hur hade tongångarna gått i händelse av vurpa med en av deras hojar?

Blip skrev:
Oj vilka snälla pojkar. Hur hade tongångarna gått i händelse av vurpa med en av deras hojar?

De hade väl fått betala skadorna...inte fan tror du de hade blivit mördade eller allvarligt misshandlade för att en medlem "lånat" ut sin hoj....!!!!!!!!!!!

Jag kan även påstå att det finns kraftigt kriminella sporthoj åkare runt om i världen också....de syns inte i medierna lika mycket som de största gängen....

Men en del av er verkar vara "kunniga" inom Ha och B....och det är nog erat största intresse att sitta här o skryta hur duktiga ni är......svider det nu i era fingrar att bara få angripa mig nu.... :tungan

Läs tidningarna och plussa på "er egen" fakta, så är de snart världens mest fruktade brottslingar som världen skådat :)

Och till er som jämför dessa grupperingar med pedofiler och annat skit.....fattar inte mkt mera än mitt skosnöre!!

Ni får ta detta hur ni vill....vi alla har olika erfarenheter....och lyssna på dem!

//DFMSWEDEN

Last edited:
DFMSWEDEN skrev:
Och är det någon av er som vill träffa någon ur Ha, så kan jag arrangera detta om så önskas!
Oh, du e så heffti!!!

:Bugar :Bugar :Bugar

snart är paj-kastningen igång :banana

självklart finns det idioter inom " ha & b " men att säga att alla är det är väl lika idiotiskt som att påstå att andra grupperingar i sammhället är det. :kocko ibland vräker moraltanterna ur sig så fyndiga saker.

ursäkta dålig svenska, men jag ska sova nu . :trött

valmers skrev:
Inlägg 289 slog nog rekordet.

Har läst många av dina inlägg , du följer samma mönster.

Beter dig som i mitt tycke många poliser gör, försöker provocera fram något.

Edit jag gör ett arbete om just Hells Angels som en sekt, berättar om hur det startades , medlemskap och lite vad det är som gör att man ansluter sig till denna grupp människor

Last edited:
valmers skrev:
Inlägg 289 slog nog rekordet.

Jag säger inte att du har fel, men tidigare i tråden upplystes vi om en av de mer långsökta nyttorna med kriminella mc-gäng: De backar gärna upp sporthojsåkare när dessa angrips av arga bilister efter att ha uiiiilat mellan köerna. :rofl

RS "Alex" skrev:
Har läst många av dina inlägg , du följer samma mönster.

Beter dig som i mitt tycke många poliser gör, försöker provocera fram något.

Edit jag gör ett arbete om just Hells Angels som en sekt, berättar om hur det startades , medlemskap och lite vad det är som gör att man ansluter sig till denna grupp människor
Vilken polis? Den svenska? Brottsprovokation är förbjudet enligt svensk lag, om du inte visste det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma