DFMSWEDEN
Restless & Wild
G-MAN skrev:
:corn :corn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
G-MAN skrev:
G-MAN skrev:Jag skall inte vara sämre![]()
:corn :corn :corn
Blip skrev:Oj vilka snälla pojkar. Hur hade tongångarna gått i händelse av vurpa med en av deras hojar?
Chris Ash skrev:Denna tråd är en klockren uppvisning i ren oförfalskad dumhet.
valmers skrev:Vilken polis? Den svenska? Brottsprovokation är förbjudet enligt svensk lag, om du inte visste det.
Vad tycker du jag ska göra? Säga ja och amen när de otaliga inläggsförfattarna i denna tråd som säger "tevliga killar, stör inte dem så stör de inte dig" spríder sin dynga? Kan man inte tänka längre näsan räcker, får man nog tåla lite mothugg. Det fattar nog även du.RS "Alex" skrev:vet du att man inte behöver provocera fram brott utan kanske ilska
Kuckeliku. Vad snackar du om?RS "Alex" skrev:vet du att man inte behöver provocera fram brott utan kanske ilska
valmers skrev:Vad tycker du jag ska göra? Säga ja och amen när de otaliga inläggsförfattarna i denna tråd som säger "tevliga killar, stör inte dem så stör de inte dig" spríder sin dynga? Kan man inte tänka längre näsan räcker, får man nog tåla lite mothugg. Det fattar nog även du.
Man tycker att även den mest fåkunnige borde kunna ta till sig och förstå detta mycket sammanfattande och informativa inlägg, men tyvärr kommer sannolikt motsatsen att bevisas. Många gånger om.Pinjong skrev:Att världen består av naiva människor har denna tråd bevisat. Jag tror allt för många har tittat på maffiaglorifierade filmer här på SH.
Rapport efter rapport påtalar dessa organisationers huvudverksamhet, narkotikahandel, beskyddarverksamhet, utpressning och indrivning. Det är organsierad brottslighet, inte runda goa hojåkare. Uttalanden som mig har de inte gjort något illa, alla världens seriemördare har heller inte gjort den stora majoriteten något men inte försvarar man dem. Sedan påverkar de oss alla indirekt, i form av högre restaurangpriser från beskyddarverksamheten, högre skatt när de gör narkotikan lättillgängligare, detta medför sjukvårdskostnader och arbetsbortfall. De är parasiter som låter andra jobba och slita, grunden till all brottslighet. Många företagare drabbas, det drabbar även konsumenterna. Allmänheten är deras mjölkkor som står snällt där i båset och tycker de är coola och balla, de skrattar åt den dumma allmänheten.
@Swedie: Please, lägg in den här ikonen i listan.RedBaron skrev:
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra