Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra![]()

Bikerbitch skrev:börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra![]()
...Fakking outlaw!!Speedsoda skrev:Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt...
Den är helt nerplockad för tillfället, men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!
Speedsoda skrev:Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt...
Den är helt nerplockad för tillfället, men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!

Solid snake skrev:Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också.
Du har väl inte snott bilden på hans hoj!?
Iaf, välkommen.
Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..
philsson skrev:Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..
Grattis till hojen i alla fall och välkommen till forumet!.![]()

Tyckte avgassystemet såg kromat ut och så ser det ut som att han har en underkåpa på hojen också som inte NR:7 har.AleX skrev:Det är samma bild![]()

Solid snake skrev:Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också.
Du har väl inte snott bilden på hans hoj!?
Iaf, välkommen.
Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.Syss skrev:Men, gumman, det är ju sånt där olagligt! Du uppmuntrar väl inte till att bryta mot lagen?!![]()
Speedsoda skrev:Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt...
Den är helt nerplockad för tillfället, men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!

Nope. Måste vara 16 för att övningsköra.Bikerbitch skrev:Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.
Då har du ju fullt upp. plocka ihop hojen. men tjyvåk inte. risken finns ju att du förlorar körkortet innan du ens har fått det och det är dumt. övningskör, om man nu fick göra sånt när man var 15 ½![]()
vad larvigt. då kan man ju inte ta det lätta kortet direkt när man fyller 16.KalleNorton skrev:Nope. Måste vara 16 för att övningsköra.
hs01jowe skrev:hur funkar det när man vill övningsköra privat när man är 16 för 125:a då? ska man ha intyg eller?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |