Hejsan hejsan...

Speedsoda

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Nattsvart Racing Devil, förklädd cross.
Tjenare, tänkte bara hälsa lite! Ny här..
Moppe är tråkigt, A1 flera månader bort... Vad gör man för att överleva??! :rolleyes:
 
Det är inte lätt, men snart sitter du på en pärla o då känns det bara så gött. :tummenupp

Tolf
 
Bikerbitch skrev:
börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra :tummenupp


Men, gumman, det är ju sånt där olagligt! Du uppmuntrar väl inte till att bryta mot lagen?! :skrämd


Justja, hej hej killen! :)
 
Bikerbitch skrev:
börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra :tummenupp

Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt :tungan ...
Den är helt nerplockad för tillfället :) , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!
 
Speedsoda skrev:
Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt :tungan ...
Den är helt nerplockad för tillfället :) , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!
Fakking outlaw!!
 
Speedsoda skrev:
Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt :tungan ...
Den är helt nerplockad för tillfället :) , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!


Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också. :va

Du har väl inte snott bilden på hans hoj!? :mad:

Iaf, välkommen.
 
Solid snake skrev:
Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också. :va

Du har väl inte snott bilden på hans hoj!? :mad:

Iaf, välkommen.
:hihi Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..
Grattis till hojen i alla fall och välkommen till forumet!. :banana
 
philsson skrev:
:hihi Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..
Grattis till hojen i alla fall och välkommen till forumet!. :banana

Det är samma bild :mattias
 
AleX skrev:
Det är samma bild :mattias
Tyckte avgassystemet såg kromat ut och så ser det ut som att han har en underkåpa på hojen också som inte NR:7 har.
däremot så är det Diamond, samma blinkers om jag ser rätt.. likadant gjort bak och inga backspeglar. bakgrunden ser tillockmed lika ut. :3freak
kapad framskärm.
 
Solid snake skrev:
Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också. :va

Du har väl inte snott bilden på hans hoj!? :mad:

Iaf, välkommen.


Ehrm...
Joo, det kan man nog säja...
Det såg rent ut sagt för jäkligt ut när ja photoshoppa en acerbislykta på andra bilder, och det där var den enda bilden med acerbislykta som jag kunde hitta. F.ö visste jag inte att NR:7 använde den som avatar, han skickade bilden till mej förut :)... Men jag kan byta till nån annan om nån har nåt emot det?
 
Syss skrev:
Men, gumman, det är ju sånt där olagligt! Du uppmuntrar väl inte till att bryta mot lagen?! :skrämd
Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.

Speedsoda skrev:
Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt :tungan ...
Den är helt nerplockad för tillfället :) , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!

Då har du ju fullt upp. plocka ihop hojen. men tjyvåk inte. risken finns ju att du förlorar körkortet innan du ens har fått det och det är dumt. övningskör, om man nu fick göra sånt när man var 15 ½ :va
 
Bikerbitch skrev:
Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.



Då har du ju fullt upp. plocka ihop hojen. men tjyvåk inte. risken finns ju att du förlorar körkortet innan du ens har fått det och det är dumt. övningskör, om man nu fick göra sånt när man var 15 ½ :va
Nope. Måste vara 16 för att övningsköra.
 
hur funkar det när man vill övningsköra privat när man är 16 för 125:a då? ska man ha intyg eller?
 
hs01jowe skrev:
hur funkar det när man vill övningsköra privat när man är 16 för 125:a då? ska man ha intyg eller?


Ja du ska ha intyg, handledaren ska åka bakpå din mc eller köra egen efter, han/hon får INTE köra bil bakom dig + att han/hon ska ha haft behörighet för A1/A i 5 år.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top