Hejsan hejsan...

Speedsoda

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Nattsvart Racing Devil, förklädd cross.
Tjenare, tänkte bara hälsa lite! Ny här..
Moppe är tråkigt, A1 flera månader bort... Vad gör man för att överleva??! :rolleyes:

Det är inte lätt, men snart sitter du på en pärla o då känns det bara så gött. :tummenupp

Tolf

Bikerbitch skrev:
börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra :tummenupp

Men, gumman, det är ju sånt där olagligt! Du uppmuntrar väl inte till att bryta mot lagen?! :skrämd

Justja, hej hej killen! :)

Bikerbitch skrev:
börjar övningsköra när du är 15 ½ så har du något att göra :tummenupp

Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt :tungan ...
Den är helt nerplockad för tillfället :) , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!

Speedsoda skrev:
Hmm... Jaa, det låter ju spännande, men det här med att åka hoj sittandes på batteriet utan fotpinnar och bromsar känns inge tryggt :tungan ...
Den är helt nerplockad för tillfället :) , men det finns ingen chans att jag kommer kunna bärga mej ända till juni, så liiiite tjyvåka blir det nog!
Fakking outlaw!!

Speedsoda skrev:

Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också. :va

Du har väl inte snott bilden på hans hoj!? :mad:

Iaf, välkommen.

Solid snake skrev:
Hmm, din avatar ser precis ut som NR:7's rd fast photoshoppad till svart, precis samma bakgrund också. :va

Iaf, välkommen.
:hihi Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..
Grattis till hojen i alla fall och välkommen till forumet!. :banana

philsson skrev:
:hihi Tyckte faktiskt också det.. fast man ser inte så bra på den lilla bilden..
Grattis till hojen i alla fall och välkommen till forumet!. :banana

Det är samma bild :mattias

AleX skrev:
Det är samma bild :mattias
Tyckte avgassystemet såg kromat ut och så ser det ut som att han har en underkåpa på hojen också som inte NR:7 har.
däremot så är det Diamond, samma blinkers om jag ser rätt.. likadant gjort bak och inga backspeglar. bakgrunden ser tillockmed lika ut. :3freak
kapad framskärm.

Solid snake skrev:

Iaf, välkommen.

Ehrm...
Joo, det kan man nog säja...
Det såg rent ut sagt för jäkligt ut när ja photoshoppa en acerbislykta på andra bilder, och det där var den enda bilden med acerbislykta som jag kunde hitta. F.ö visste jag inte att NR:7 använde den som avatar, han skickade bilden till mej förut :)... Men jag kan byta till nån annan om nån har nåt emot det?

Syss skrev:
Men, gumman, det är ju sånt där olagligt! Du uppmuntrar väl inte till att bryta mot lagen?! :skrämd
Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.

Speedsoda skrev:

Då har du ju fullt upp. plocka ihop hojen. men tjyvåk inte. risken finns ju att du förlorar körkortet innan du ens har fått det och det är dumt. övningskör, om man nu fick göra sånt när man var 15 ½ :va

Bikerbitch skrev:
Får man inte börja övningsköra för lätt mc när man är 15 ½ ? Jag fick börja köra för mellan när jag var 17 ½ iallafall.

Då har du ju fullt upp. plocka ihop hojen. men tjyvåk inte. risken finns ju att du förlorar körkortet innan du ens har fått det och det är dumt. övningskör, om man nu fick göra sånt när man var 15 ½ :va
Nope. Måste vara 16 för att övningsköra.

hur funkar det när man vill övningsköra privat när man är 16 för 125:a då? ska man ha intyg eller?

hs01jowe skrev:
hur funkar det när man vill övningsköra privat när man är 16 för 125:a då? ska man ha intyg eller?

Ja du ska ha intyg, handledaren ska åka bakpå din mc eller köra egen efter, han/hon får INTE köra bil bakom dig + att han/hon ska ha haft behörighet för A1/A i 5 år.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman