Hejdå KK!

Bikerbitch skrev:
Silwer, har du ansökt om att få bli moderator? Jag tror du skulle passa bra in bland de andra grabbarna som också styr och besserwissrar på forumet :tuttar
Ingen risk att jag skulle få bli det, det skulle bli sånt jävla liv på folk att det gick åt helsike alltihop.

Men jag vet inte de som modererar nu gör nåt, vet inte om de har nån åsikt alls hur forumet ska fungera. Jag får för mig att Swedie tar bort trådar och inlägg när han har tid och själv är aktiv helt enkelt?

Denna tråd skulle jag ha flyttat till OT o sen tagit bort de orellevanta inläggen som ditt och detta tex.

Det är väl så att man varit här för länge helt enkelt, kanske dax att dra vidare.

trist som fan ju!
Får man fråga var i Kristianstad du blev av med det och möjligtvis hur fort du körde?

Mattias har ju ungefär samma stil som du. Neggo och rätt så ironiskt vad det gäller allt. Om du kanske sitter lite mindre på forumet och försöker undvika alla trådar som du anser orelevanta kanske du skulle må bättre?

Man kan ju dö av att irritera sig för mycket för fasen. Skärpning. Det finns ett liv utanför dumburken också.

Silwer skrev:
Ingen risk att jag skulle få bli det, det skulle bli sånt jävla liv på folk att det gick åt helsike alltihop.
Men jag vet inte de som modererar nu gör nåt, vet inte om de har nån åsikt alls hur forumet ska fungera. Jag får för mig att Swedie tar bort trådar och inlägg när han har tid och själv är aktiv helt enkelt?
Denna tråd skulle jag ha flyttat till OT o sen tagit bort de orellevanta inläggen som ditt och detta tex.
Det är väl så att man varit här för länge helt enkelt, kanske dax att dra vidare.

Bikerbitch skrev:
Mattias har ju ungefär samma stil som du. Neggo och rätt så ironiskt vad det gäller allt. Om du kanske sitter lite mindre på forumet och försöker undvika alla trådar som du anser orelevanta kanske du skulle må bättre?

Man kan ju dö av att irritera sig för mycket för fasen. Skärpning. Det finns ett liv utanför dumburken också.

Kanske är han sådan, men det behövs nästan mer sånt folk än den vanliga "vara vän med alla o jamsa med" typer som det finns mängder av.

Jag lär inte dö av nåt som händer här och finns det klagomål på mig så PMa Swedie så får han sparka ut mig helt enkelt.

Finns ingen anledning att sparka ut dig. Försök sluta irritera dig på skitsaker istället. Vad hjälper det egentligen? Det är mycket skitsnack på forumet, det har det nästan alltid varit och kommer säkert alltid att vara.

Vara vän o jamsa med alla? Hörrö, ta dig en bärs, koppla av och njut av livet istället.

Silwer skrev:
Kanske är han sådan, men det behövs nästan mer sånt folk än den vanliga "vara vän med alla o jamsa med" typer som det finns mängder av.
Jag lär inte dö av nåt som händer här och finns det klagomål på mig så PMa Swedie så får han sparka ut mig helt enkelt.

Bikerbitch skrev:
Finns ingen anledning att sparka ut dig. Försök sluta irritera dig på skitsaker istället. Vad hjälper det egentligen? Det är mycket skitsnack på forumet, det har det nästan alltid varit och kommer säkert alltid att vara.

Vara vän o jamsa med alla? Hörrö, ta dig en bärs, koppla av och njut av livet istället.

Möjligt, men varför nöja sig med ett sånt forum?

Ok, det är Swedies forum och han vill ha det så givetvis är svaret.
Det kan jag knappast påverka i vilket fall, men en del trådar är bara för jävla korkade.
Vem fan ska svara när alla spammar samma frågor om och om igen, nu har vi några tålmodiga som sitter och svara på teknikfrågor o lite sånt, man får liksom hoppas att inte dessa ledsnar och försvinner.

Jag är själv inet helt seriös i alla inlägg, men jag skulle kunan tänka mig vara betydligt seriösare om det gjorde nån skillnad alls.

BMW R90s skrev:
F*n den som behöver sitt körkort i jobbet får väl ändå tänka en eller två ggr innan man vrider på rullen,

Det där är väl att jämföra hur man tänker när man tar med något piss från krogen på fyllan :va

Silwer skrev:

Det kan jag knappast påverka i vilket fall, men en del trådar är bara för jävla korkade.
Vem fan ska svara när alla spammar samma frågor om och om igen, nu har vi några tålmodiga som sitter och svara på teknikfrågor o lite sånt, man får liksom hoppas att inte dessa ledsnar och försvinner.

Jag är själv inet helt seriös i alla inlägg, men jag skulle kunan tänka mig vara betydligt seriösare om det gjorde nån skillnad alls.

Men va f*n! Alla kanske inte sitter framför datorn 24 h om dygnet o surfar på sporthoj.com gubbe lille. Klart du ser en massa när du inte verkar ha ngt liv!!! Nu stängs nog den här tråden snart... :fakta

Silwer skrev:

Sista inlägget här, spammar sönder killens tråd annars.
Varför nöja sig? Det är inte mycket här i livet som är rättvist... Lifes a bitch..
Jag struntar i att läsa trådar som inte är intressanta. Sen är det bra med det.

Silwer skrev:
...nu har vi några tålmodiga som sitter och svara på teknikfrågor o lite sånt...

Det finns ju minst lika många tålmodiga som påpekar vilka trådar som platsar och som inte platsar, krävs tålamod för att orka med det med.

Jag tycker att de på forumet som konstant postar inlägg i alla trådar, försöker göra sig lustiga över ämnet och inte tillför ett någe är snäppet jobbigare. Jobbigare än "dublett trådar" och "gamla ämnen" eller vad man ska kalla det.

Blev visst lite OT inlägg här :D

//@

Allting handlar ju om hur mkt för fort du har kört över den angivna hastigheten, ligger du (110 - 120 på 70 väg)(130 - 140 på en 90 väg) alltså så kan du räkna med 3 månader utan körkort från den dan du tappade KK + böter.

Sen vilka omständigheter det var, var det mkt trafik & dåligt väglag så kan du åka dit för vårdslöshet i trafik då blir det genast saftigare böter.

Så om dom skulle börja klaga på att det var vårdslöshet, så skriv inte på något alltså, försök bevisa då att det var bra väglag inga bilar i närhetn som kunde bli inblandad i nån olycka mm.

Uffe S / Trafiklärare

Bikerbitch skrev:
Sista inlägget här, spammar sönder killens tråd annars.
Varför nöja sig? Det är inte mycket här i livet som är rättvist... Lifes a bitch..
Jag struntar i att läsa trådar som inte är intressanta. Sen är det bra med det.
Killens tråd är redan skit, det blir "å så synd" och "jävla snuta" inlägg i någar sidor bara.

Jag tycker bara det är synd alltihop, nu ska jag ge mig med för egentligen är det väl inet så jävla viktigt.

d1ce skrev:
Det finns ju minst lika många tålmodiga som påpekar vilka trådar som platsar och som inte platsar, krävs tålamod för att orka med det med.

Jag tycker att de på forumet som konstant postar inlägg i alla trådar, försöker göra sig lustiga över ämnet och inte tillför ett någe är snäppet jobbigare. Jobbigare än "dublett trådar" och "gamla ämnen" eller vad man ska kalla det.

Blev visst lite OT inlägg här :D

//@
som sagt PMa Swedie med klagomål gällandes mig, om du anser att jag aldrig hjälper någon så är det klart att du ska klaga.

Silwer skrev:
som sagt PMa Swedie med klagomål gällandes mig, om du anser att jag aldrig hjälper någon så är det klart att du ska klaga.

Nej, jag har inga klagomål och inget att PMa honom om. Vad jag menade med min beskrivning kan kanske liknas vid en viss "kändis" som blev avstängd en vecka eller kanske bannad pga substanslösainlägg i de flesta trådarna osv.

Om du har 10postar i de flesta trådarna spelar väl ingen roll sålänge det tillför diskussionen något.

//@

d1ce skrev:
Nej, jag har inga klagomål och inget att PMa honom om. Vad jag menade med min beskrivning kan kanske liknas vid en viss "kändis" som blev avstängd en vecka eller kanske bannad pga substanslösainlägg i de flesta trådarna osv.

Om du har 10postar i de flesta trådarna spelar väl ingen roll sålänge det tillför diskussionen något.

//@
nej, men det gäller de flesta, man kanske borde börja med sig själv iofs.

Nu lägger jag ner iaf, det var bara en hypotetisk diskussion i vilket fall.

Swedie kan rensa senare när han är hemma om det käns angeläget.

Bye

Silwer skrev:
Håller med rent principiellt att den borde ligga i OT, men hade jag blivit av med körkortet hade jag nog fan oxå postat en tråd om det.
Känns som om körkortet är ganska sporthoj-relaterat. Utan kort inget köra (oftast). Och lite underhållning e det att läsa... Lider ju med killen för fan. Jag hade ju dött utan mitt KK. Dessutom får man sig ibland en liten tankeställare även om jag aldrig kör fort i städer.

Sänkt strafftid...

... kan du ev. få om du verkligen behöver kortet i jobbet och kan bevisa det.
Du kan snällt be din/dina arb.givare att skriva ett intyg som talar om hur viktigt det är för honom att du får ha ditt körkort kvar.
Kanske kan det hjälpa (Det gör det ibland !)

Om bara nån istället för att ge kortet till farbror blå gav det till mig.............

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT