Adrian_J skrev:Håller helt med Silwer! Skönt att någon reagerar när hela forumet blir fyllt av människor som söker medlidande för sina brottsliga handlingar
Har man inget snällt att säga ska man hålla käft! Du har ju inte ens nån sporthoj...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Adrian_J skrev:Håller helt med Silwer! Skönt att någon reagerar när hela forumet blir fyllt av människor som söker medlidande för sina brottsliga handlingar
KawaChris skrev:Adrian_J skrev:Håller helt med Silwer! Skönt att någon reagerar när hela forumet blir fyllt av människor som söker medlidande för sina brottsliga handlingarHar man inget snällt att säga ska man hålla käft! Du har ju inte ens nån sporthoj...![]()
Ska man hålla käft för att man har en avvikande åsikt? Vem har bestämt det? Är det ett kommunistforum? Man har ju inte råd att äga en sporthoj, marodörerna har ju höjt premierna till vasinne.
Adrian_J skrev:Ska man hålla käft för att man har en avvikande åsikt? Vem har bestämt det? Är det ett kommunistforum? Man har ju inte råd att äga en sporthoj, marodörerna har ju höjt premierna till vasinne.
KawaChris skrev:Nej du ska hålla käft för att du inte har nån sporthoj och det här är ett sporthojsforum och tråden är startad av en kille med sporthoj som blev av med KK och du tycker att han är en brottsling som fick vad han förtjänade.
Det kan inte bli mer fel.![]()
Adrian_J skrev:Det är väl ett forum för folk med ett intresse för sporthojar och motorcyklar generellt?
Och ja, jag tycker man får ta ansvaret för sinna gärningar. Det är MIN åsikt. Sen att det tydligen stör dig bryr jag mig inte om. Basunerar man ut just sånna här saker på internet får man väl ta att andra kan ha olika åsikter, är väl knappast en kommunistisk klubb för inbördes beundran?
-PLM- skrev:Adrian...
Politiker har mer vett än du! Vore jag president eller liknande hade du fått 15 års fängelse bara för att det kändes bra![]()
Adrian_J skrev:Härligt när folk känner sig så träffade! Ordets makt.
Chronic skrev:...Liksom ditt ständiga neggande.
Någon som vet hur man ska bete sig nu? Jag behöver kökortet dagligen i jobbet. Kan man få mildare dom då?
Adrian_J skrev:Å andra sidan, är inte en mcåkare också "framkallande av fara för annan"?? En 170 kg missil som kommer i 100 km/h är ju inte helt ofarlig för dom som ska korsa gata. Man kan diskutera detta evigheter...
Adrian_J skrev:Kör man +100 på en 50-väg tex inne i stan så är 10 år inte helt orimligt, på grusväg ute i skogen är det väl lite extremt.
Adrian_J skrev:lika dumt resonemang som att snatteri "bara" är snateri...
Adrian_J skrev:Å andra sidan, är inte en mcåkare också "framkallande av fara för annan"?? En 170 kg missil som kommer i 100 km/h är ju inte helt ofarlig för dom som ska korsa gata. Man kan diskutera detta evigheter...
Vapor skrev:Jag citerar mig själv i mitt första inlägg
Detta är ingen "snälla-tyck-synd-om-mig-tråd" utan en tråd där jag vill veta vilka möjligheter jag har och vad ni tror om strafftiden.
Scenario: 164km/h på 90-väg, 74km/h över. Farbror blå var omtänksam och kryssade i "ingen övrig trafik", "glesbebyggt område", "Dagsljus", "gatlampor släckta" och sen vet jag inte vad det fanns mer för rutor att kryssa i. Men han sa att han kryssade till min fördel, vilket jag själv kollade på lappen sen.
Det stora problemet är att jag har en tidigare fortkörning som lett till varning, fast då med bil. Den egentliga hastigheten var 70 och jag körde i 75. Tillfälligt vägarbete pågick just då vilket innebar nedsatt hastighet till 50. Detta ledde till 25km/h över det tillåtna.
Vad tror ni?? 2000:- i böter (max) och en 3-6månader indarget KK?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |