Hej alla!

Ninjamalm

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Ort
Skärhamn
Hoj
Kawasaki Ninja
Välkommen! Roligt att se lite tjejer.. Ha det bra :)

Välkommen! Roligt att se lite tjejer.. Ha det bra :)

Har äntligen fått tummen ur och laddat upp en profilbild på min hoj men hur får man det så den visas vid inlägg?
 
Last edited:

überkill

Guest
Hello!

Klart kul med tjejer som delar detta livsintresse. Jo du kolla in Suzukis nya GSX-R 600, riktigt snygg i 600 klassen. Men du vill kanske redan upp i 1000?

Hade du bott närmre hade jag gärna gett dig en tur på min betta men du hade riskerat att vara fast = vilja ha en 1000cc hoj direkt :)
 

Stewardess

Står på en fot...
Gick med
26 Dec 2007
Ort
Solna
Hoj
Ska sälja
För mig räcker det med 600 eller 750. Vad ska lilla jag på en 1000 att göra?
Nytt kommer det heller inte att bli då det i det läget kommer att bli tal om för mycket pengar. Skall jag hålla mig till det som känns lagom lägger jag inte mer än trettio tusen.

"Stewie" som skall iväg och jobba.
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
om du inte har tummen mitt i handen så har jag lite lagom saker att sälja för 29'

edit: kompispris.
 
Last edited:

Stewardess

Står på en fot...
Gick med
26 Dec 2007
Ort
Solna
Hoj
Ska sälja
Kompispris 29 000 kronor utan att säga vad det är låter som en affär att undvika. ;)

Vad har ni som kan allt om motorcyklar för tips till mig?
Jag vill ha en motorcykel som man kan åka långt på utan att få knoster. Inget supersportigt heller. Den får heller inte vara för hög och för tung.

"Stewie"
 

sportbike

Guest
Kompispris 29 000 kronor utan att säga vad det är låter som en affär att undvika. ;)

Vad har ni som kan allt om motorcyklar för tips till mig?
Jag vill ha en motorcykel som man kan åka långt på utan att få knoster. Inget supersportigt heller. Den får heller inte vara för hög och för tung.

"Stewie"

som sagt,Fazer 600....
 

Mindtwist

Inte så ny...
Gick med
10 Dec 2007
Ort
Vendelsö
Hoj
Buell XB9R Firebolt -03
Kompispris 29 000 kronor utan att säga vad det är låter som en affär att undvika. ;)

Vad har ni som kan allt om motorcyklar för tips till mig?
Jag vill ha en motorcykel som man kan åka långt på utan att få knoster. Inget supersportigt heller. Den får heller inte vara för hög och för tung.

"Stewie"

Några förslag iaf, sen är det ju ens eget tycke och smak med som styr.
Behöver ju inte vara nån av dessa, men modellerna tror jag passar med dina önskemål.:)

http://www.blocket.se/vi/14441468.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/14571280.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/14588070.htm?ca=11_s
 

Stewardess

Står på en fot...
Gick med
26 Dec 2007
Ort
Solna
Hoj
Ska sälja
Yamaha 600an var fin. Är den inte lite för sportig? Kan man åka längre sträckor på den? En Yamaha ska det vara. :)

Tack!

"Stewie"
 

Mindtwist

Inte så ny...
Gick med
10 Dec 2007
Ort
Vendelsö
Hoj
Buell XB9R Firebolt -03
Yamaha 600an var fin. Är den inte lite för sportig? Kan man åka längre sträckor på den? En Yamaha ska det vara. :)

Tack!

"Stewie"

Allting är relativt, men jag har kört till Italien på min dåvarande hoj, en Ducati 750 ss -95 och tyckte inte det var speciellt jobbigt.:)
 

Anders|J

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
KTM 690smc
Yamaha 600an var fin. Är den inte lite för sportig? Kan man åka längre sträckor på den? En Yamaha ska det vara. :)

Tack!

"Stewie"

Om du inte måste ha en Yamaha, så tycker jag du ska en titt på Honda CBR 600 -99-00. Går som en r6 men man sitter mycket bättre på hondan(sträck kör lätt 40-50 mil). Plus att cbr:n är känd för att hålla ihop bra.

Titta hellre på Yamaha Thundercat 600 än fzr600.
Ser ut så här http://www.blocket.se/vi/14143634.htm?ca=4_s, finns få ute på blocket jusst nu, men till sommaren så finns det sånna att få tag på för 30 000:- .

Om du hittare en hoj som du tycker är snygg. Så sök här på sporthoj om info så lär du dig mycket. Sen men inte minst så åk och prov kör hojarna

Välkommen till sporthoj
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Nu är vi minst 3-4 st. Från Kallhäll. Fortsätter det i den här takten, Är vi nästan tillräckligt många för att starta upp en mc-klubb till våren:tummenupp
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top