Hej alla!

Hej och välkommen! Om du inte vill ha en sporthoj skulle jag nog också rekommendera en Fazer 600!

Vadå Yamahaskräp? Det var dumt skrivet.
Jag är helt nöjd med min SR400 förutom att den börjar kännas för liten. Nu vill jag ha en Yamaha igen för jag gillar Yamaha. En Ducati Monster skulle vara jättekul men kostar för mycket för mig just nu.

"Stewie"

Jag håller med Anders│J, om du vill ha en Yamaha för runt 30000kr så titta på Thundercat 600. Har aldrig provkört en sådan, men den ser bra ut och ser ut att vara mer åt touringhållet som du är ute efter.

Välkommen förresten! :)

Men sen när blev det här en dating-site? Prova www.facebook.com, www.lunarstorm.se eller www.vildawebben.se eller nåt annat. Här snackar vi väl hojar?

Fan vad skönt det var att få gnälla lite...

Till Stewardess: Ligga??? Mohahahaha!!!

Nä seriöst, jag har chey.

1 h4xX0R, 1 r0Xx0R!!! y0 4r3 n00bz0R!!!

Satan vad seriöst det här blev. Aja skit samma, jag har tråkigt...

Vadå Yamahaskräp? Det var dumt skrivet.
Jag är helt nöjd med min SR400 förutom att den börjar kännas för liten. Nu vill jag ha en Yamaha igen för jag gillar Yamaha. En Ducati Monster skulle vara jättekul men kostar för mycket för mig just nu.

"Stewie"

Vad ska du ha för SR:en?

Jag håller med en tidigare talare..

Titta på en YZF 600 Thundercat.
Jag hade en sådan som första hoj och jag tyckte att den va lättkörd, trevlig och med lagom kraft, betade av många mil i sträck utan att få träsmak i baken. Sen tycker jag iaf att det är en av dom snyggaste 600 för årgången och prisklassen.

Btw. Välkommen :)

Välkommen, å ha det så kul..

Gillar du att sitta rakt upp å ner , långresa eller att leka på krokig väg..
Yamaha Fazer 600. Min fru har en sådan, brukar låna den å busa med. :D

Gillar du lite mer framlut, en Thundercat att rekomendera.

Tveka aldrig att fråga, du kommer alltid att få svar här på SH....:D :yoparty

alltså, för 29000 får du en sjyst cbr 600rr-04 (perfekt tjejhoj). just nu är den isärplockad, men gör en teckning i mspaint eller nåt hur du vill ha den så bygger jag ihop den så. så länge alla delar går att köpa på jula/claes ohlsson/olssons tyger och stuvar.

i befintligt skick får du den för 19' men då knackar motorn lite också.
http://www.fastbikes.se/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=96&func=detail&id=289

Last edited:
Thundercat är så kåpig och inplastad. Min körstil är nog lugnare än sportig. Jag gillar ta dagsturer i behagligare tempo. Vad förutom XJ600 Diversion finns om man kikar bakåt i åren? Någon mysig twin som inte är custom?

"Stewie"

Thundercat är så kåpig och inplastad. Min körstil är nog lugnare än sportig. Jag gillar ta dagsturer i behagligare tempo. Vad förutom XJ600 Diversion finns om man kikar bakåt i åren? Någon mysig twin som inte är custom?

"Stewie"

Välkommen till att börja med :hej
En twin för inte allt för mycket deg?
Suzuki Sv 650 eller kanske Yamaha TRX 850?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT