Hej alla!

Välkommen! Roligt att se lite tjejer.. Ha det bra :)

Välkommen! Roligt att se lite tjejer.. Ha det bra :)

Har äntligen fått tummen ur och laddat upp en profilbild på min hoj men hur får man det så den visas vid inlägg?

Last edited:
Hello!

Klart kul med tjejer som delar detta livsintresse. Jo du kolla in Suzukis nya GSX-R 600, riktigt snygg i 600 klassen. Men du vill kanske redan upp i 1000?

Hade du bott närmre hade jag gärna gett dig en tur på min betta men du hade riskerat att vara fast = vilja ha en 1000cc hoj direkt :-)

För mig räcker det med 600 eller 750. Vad ska lilla jag på en 1000 att göra?
Nytt kommer det heller inte att bli då det i det läget kommer att bli tal om för mycket pengar. Skall jag hålla mig till det som känns lagom lägger jag inte mer än trettio tusen.

"Stewie" som skall iväg och jobba.

om du inte har tummen mitt i handen så har jag lite lagom saker att sälja för 29'

edit: kompispris.

Last edited:
Kompispris 29 000 kronor utan att säga vad det är låter som en affär att undvika. ;)

Vad har ni som kan allt om motorcyklar för tips till mig?
Jag vill ha en motorcykel som man kan åka långt på utan att få knoster. Inget supersportigt heller. Den får heller inte vara för hög och för tung.

"Stewie"

Kompispris 29 000 kronor utan att säga vad det är låter som en affär att undvika. ;)

Jag vill ha en motorcykel som man kan åka långt på utan att få knoster. Inget supersportigt heller. Den får heller inte vara för hög och för tung.

"Stewie"

som sagt,Fazer 600....

"Stewie"

Några förslag iaf, sen är det ju ens eget tycke och smak med som styr.
Behöver ju inte vara nån av dessa, men modellerna tror jag passar med dina önskemål.:)

http://www.blocket.se/vi/14441468.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/14571280.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/14588070.htm?ca=11_s

Yamaha 600an var fin. Är den inte lite för sportig? Kan man åka längre sträckor på den? En Yamaha ska det vara. :)

Tack!

"Stewie"

Yamaha 600an var fin. Är den inte lite för sportig? Kan man åka längre sträckor på den? En Yamaha ska det vara. :)

Tack!

"Stewie"

Allting är relativt, men jag har kört till Italien på min dåvarande hoj, en Ducati 750 ss -95 och tyckte inte det var speciellt jobbigt.:)

Tack!

"Stewie"

Om du inte måste ha en Yamaha, så tycker jag du ska en titt på Honda CBR 600 -99-00. Går som en r6 men man sitter mycket bättre på hondan(sträck kör lätt 40-50 mil). Plus att cbr:n är känd för att hålla ihop bra.

Titta hellre på Yamaha Thundercat 600 än fzr600.
Ser ut så här http://www.blocket.se/vi/14143634.htm?ca=4_s, finns få ute på blocket jusst nu, men till sommaren så finns det sånna att få tag på för 30 000:- .

Om du hittare en hoj som du tycker är snygg. Så sök här på sporthoj om info så lär du dig mycket. Sen men inte minst så åk och prov kör hojarna

Välkommen till sporthoj

Nu är vi minst 3-4 st. Från Kallhäll. Fortsätter det i den här takten, Är vi nästan tillräckligt många för att starta upp en mc-klubb till våren:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT