Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
vingligt, vi körde väl aldrig omkull :yoparty :gnissla :D

Vilka sopor :tungan :kocko
Jag såg aldrig dig ramla iaf. Vad jag minns gjorde inte jag det heller.... Såg du mig ramla :confused:
 
Jag trillade "några" gånger typ..... :lol :banana

Tänkte inte på att du var kung på det där......... nää, just det du HOPPADE ju av när jag började komma ikapp, men ....... det vet vi ju varför......saftey first !! :D

Supermoto skrev:
Jag såg aldrig dig ramla iaf. Vad jag minns gjorde inte jag det heller.... Såg du mig ramla :confused:
 
Det bästa med OS, (inet för jag kollar mycket) men damerna beachvolley fanimej råKKar lite :tuttar
 
Ska du ha stay-ups så se till att raka benen innan.... De fäster inget bra annars... Sa en kompis en gång...
 
"sa en kompis" din mörka sida vill inte jag veta mera av :)

Men det ser rätt lustigt ut med orakade ben å strumpbyxor iaf, jag blev utklädd i gymnasiet till tjej på en fest vid ett svagt tillfälle å benen såg rätt lustiga ut, men shit asså. Varma grejor det där........ (strumpbyxor alltså)

Supermoto skrev:
Ska du ha stay-ups så se till att raka benen innan.... De fäster inget bra annars... Sa en kompis en gång...
 
Idag åkte jag Husaberg, MIN egen

:kär :kär :kär
 

Bifogat

  • img45.jpg
    img45.jpg
    71.1 KB · Visningar: 53
Last edited:
Tom Byron skrev:
Idag åkte jag Husaberg, MIN egen

:kär :kär :kär
rättvik på lördag jag monterar i min motor i mån i motarden orkar inte strula med räsen det är nog med husa motorn men jag tror det blir clip on styre :yoparty
 
Hm, nee, vi kommer nog hem sent från Karlskoga på Fredagkväll så jag stiger inte upp sex på morgonene igen för rättvik, funkar inte Söndag då :gnissla

saint skrev:
rättvik på lördag jag monterar i min motor i mån i motarden orkar inte strula med räsen det är nog med husa motorn men jag tror det blir clip on styre :yoparty
 
Tom Byron skrev:
Hm, nee, vi kommer nog hem sent från Karlskoga på Fredagkväll så jag stiger inte upp sex på morgonene igen för rättvik, funkar inte Söndag då :gnissla

Men gurun! :7peta Serva bebisen på Åsen, å se'nk direkt till Rättvik och sov i bilen så är du ju på plats och utvilad när de andra dyker upp! :)

Eller... kanske inte är en så himla bra idé... :3freak men KUL skulle det nog vara!!! :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top