Heda fanclub!

Mmm, jag hyvade ju min blåa å satte dit en gul med lite blått på...... det blev hyggligt

Supermoto skrev:
[DAGDRÖMMER] Jag ska nog ha en gul bakskärm med blå dekaler ungefär som på 03orna på min. Då blir det snyggt med svarta siffror på gul botten. Och så blå gaffelskydd för mer blått framtill. Undrar hur det skulle se ut om man skaffade blå barkisar (från USA då såklart) [/DAGDRÖMMER] Vad sägs om det????

Bifogat

• internet3.jpg
    internet3.jpg
    99 KB · Visningar: 31
Supermoto skrev:
[DAGDRÖMMER] Jag ska nog ha en gul bakskärm med blå dekaler ungefär som på 03orna på min. Då blir det snyggt med svarta siffror på gul botten. Och så blå gaffelskydd för mer blått framtill. Undrar hur det skulle se ut om man skaffade blå barkisar (från USA då såklart) [/DAGDRÖMMER] Vad sägs om det????
Jag skulle ha satt på 01 plasten, mest race över den, så är det bara!!

Ebbe PHET med creds till dig, så gurun fick simma lite idag oxå. Kände mig lite halvball med fyra chix på bryggan medan du bytte om :tummenupp

Efter ett tag = när han kört in den........... muhahah

Evil M skrev:
Så sant så, det syns väldigt lätt har jag märkt och skulle supermuppo ha blå plast skulle hans moppe se riktigt risig ut efter ett litet tag :crash :hihi

Men... asså... bara taskigt... :(

Tom Byron skrev:
Ebbe PHET med creds till dig, så gurun fick simma lite idag oxå. Kände mig lite halvball med fyra chix på bryggan medan du bytte om :tummenupp

:yoparty Skaffar du egen maskin blir du ju helball! :banana

Var hälsad du oändligt utsträckte!

...och alla ni andra.

Blir det någon som tänker åka till Midlanda den 28-29 augusti ??
Löftet om bullens pilsnerkorv till ALLA kvarstår...

Gurun, med fanclubstyrelse, är ju på Gelleråsen den 27:e, så det är liiiite tajt med Midlanda 28-29... :va

MEN! Ingenting är omöjligt!!! Så operation övertalning kanske fungerar? :gnissla

Senaste Teknikens Värld var det ett test av PWC'er. En cool variant fanns med en stå-maskin som hade en stol som kunde tas bort. Såg rätt cool ut. Bara en "riktig" maskin i övrigt som flera i testlaget inte vågade köra. Fick betyget "vinglig". Jag fattar inte varför, hehe :D

Här planeras inget numera, rätt som det är så har man ingen motor serru :rolleyes:

Hoppas den håller 1DAG åtminstone, .............. :Bugar 27e :Bugar

Yasha skrev:
Gurun, med fanclubstyrelse, är ju på Gelleråsen den 27:e, så det är liiiite tajt med Midlanda 28-29... :va

MEN! Ingenting är omöjligt!!! Så operation övertalning kanske fungerar? :gnissla

vingligt, vi körde väl aldrig omkull :yoparty :gnissla :D

Vilka sopor :tungan :kocko

Supermoto skrev:
Senaste Teknikens Värld var det ett test av PWC'er. En cool variant fanns med en stå-maskin som hade en stol som kunde tas bort. Såg rätt cool ut. Bara en "riktig" maskin i övrigt som flera i testlaget inte vågade köra. Fick betyget "vinglig". Jag fattar inte varför, hehe :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti