Heda fanclub!

Nee, du fattade rätt. Jag vill ha en rumpa med form så när man prova byxor så sticker den ut lite, så inte brallorna ser ut som de hänger på galgen fortfarande.... :(

Armarna oxå.... resten får duga..... sedan kanske lite mera hull överallt....typ 5kg fett skulle inte vara fel....

Yasha skrev:
DET VILL DU INTE!!! :4skrika Hur skulle DET se ut?!? :va Eller... iofs liiite rumpa är ju aldrig fel på en kille... :kär Nu ska jag genast sluta!!! :fatta!

Eller var det jag om inte fattade att gurun vill ha rumpan på ett chick... :rodnar

Tom Byron skrev:
Nee, du fattade rätt. Jag vill ha en rumpa med form så när man prova byxor så sticker den ut lite, så inte brallorna ser ut som de hänger på galgen fortfarande.... :(

Armarna oxå.... resten får duga..... sedan kanske lite mera hull överallt....typ 5kg fett skulle inte vara fel....

Du måste äta spam, inte skriva spam... :hihi

Tom Byron skrev:

Styrketräning, Heda, styrketräning! Så får du också en klämvänlig bakdel! :kär

:tuttar

Tom Byron skrev:
Spam? Vad e det?? Har du butt tricks att dela med dig av??

Spam=Det som burkskinkan ligger i. :hihi

Ett seriöst tips är att börja på step-up. Man får bra flås samtidigt som man får bra styrka i ben- och stjärtmuskulatur. Beroende på pass så blir det även en hel del mage och armar som tränas.
Annars får du väl göra upp-hopp, benböj och utfall.

step up? Låter som ett bra val......

simma oxå har jag hört men har inte tagit min slö bleka kropp å kastat mig i vattnet än..... det är dax att shejpa upp kroppen som ska kicka butt i sommar....

LasseR6 skrev:
Spam=Det som burkskinkan ligger i. :hihi

Ett seriöst tips är att börja på step-up. Man får bra flås samtidigt som man får bra styrka i ben- och stjärtmuskulatur. Beroende på pass så blir det även en hel del mage och armar som tränas.
Annars får du väl göra upp-hopp, benböj och utfall.

Tom Byron skrev:
step up? Låter som ett bra val......

simma oxå har jag hört men har inte tagit min slö bleka kropp å kastat mig i vattnet än..... det är dax att shejpa upp kroppen som ska kicka butt i sommar....

Steppen ger nog mer fortare än simmning. (Tror det, vet ej.)
Det är även trångt med chix på step-passen. :tuttar

Mmmmm, svettiga chix.... då får ju tungan hänga utanför utan att någon bryrsig, värre på badet när en gymnasieklass simmar förbi å tungan åker ut....

Step up it is :tungan

LasseR6 skrev:
Steppen ger nog mer fortare än simmning. (Tror det, vet ej.)
Det är även trångt med chix på step-passen. :tuttar

Morr

Tankade hem filmen från Midlanda 28Jun-03 å spanade på, shit va jag längtar till asfalt ;))

Tom Byron skrev:
Mmmmm, svettiga chix.... då får ju tungan hänga utanför utan att någon bryrsig, värre på badet när en gymnasieklass simmar förbi å tungan åker ut....

Eller varför inte spinning, då får du ju öva lite spinn moment inför sommaren. :3freak

:D

Räven skrev:
:lol mitt huvud höll på att sluka den hemmagjorda öronproppen! Tack för hjälpen, gissar att det var dig vi fick låna pincetten av :rofl Ett riktigt Kodakmoment!

Nu rodnar jag! Så roligt att höra! Kan kanske behöva lite uppmuntran med tanke på att jag var långsammast ute
Känner du igen den här? "Har ni testat att dra ut den från andra sidan??" :D :brinnerup Hehe...
Alternativt kanske skinnstället känns igen på sommarbilderna ovan. Fast vi var två i hallen som hade Brave Pro. Men bara en på husa.

Du var inte långsammast :fakta

Tom Byron skrev:

I huset bredvid mitt på min gatan hema i stan låg det förut ett gym. De körde spinningpass i ett rum som hade stooort fönster ut mot gatan. Där brukade jag ställa mig med en kasse öl och titta innan de la ner och öppnade APOTEK :kocko istället.

Gör nåt manligt istället! Ge dig ut i skogen och hugg ved!!! Fatta vad manligt att komma dragandes på Husqvarnan (de gör NÅGE bra iaf) full av sågspån, svettig efter en hård dag i skogen. Då skulle chixen hopas runt dig. Inte hålla på och fjanta runt i tajta cykelbyxor till discomusik (fast det ska erkännas att det nog är rätt bra träning det oxå).

Eller så gör du det smartaste och roligaste av allt: KÖR HOJ. Ge dig ut ett par timmar med dubbisarna på en snöig crossbana så lär du vara slut så det räcker för en hel vecka.

Supermoto skrev:
Känner du igen den här? "Har ni testat att dra ut den från andra sidan??" :D :brinnerup Hehe...
Alternativt kanske skinnstället känns igen på sommarbilderna ovan. Fast vi var två i hallen som hade Brave Pro. Men bara en på husa.

:rofl :lol Du är rolig! Vi ses säkert på banan någon fler gång!

Tom Byron skrev:
Brave pro, är det någe utslag eller smittande sjukdom? Verkar lätt att känna igen ivf :va Kan det smitta? :)
Javisst är det det ditt keso!!! :fatta!

Det är såklart mitt världsmästarskinnställ.

Bifogat

• bakhjul.jpg
    bakhjul.jpg
    99 KB · Visningar: 42
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing