Tom Byron skrev:JAG ÄR BÄST, THE MAN, HELT ENKELT........... Du kommer aldrig bättre än tvåa då jag är med på samma bana, SUCK ON THAT![]()
Och det är därför som vi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tom Byron skrev:JAG ÄR BÄST, THE MAN, HELT ENKELT........... Du kommer aldrig bättre än tvåa då jag är med på samma bana, SUCK ON THAT![]()
Ghost skrev:Och det är därför som vi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Nooooo shit sherlock, nästa år ÄGER jag siffran 1 på mina kåpor![]()
Ghost skrev:Det brukar bli så när man köper dom i butiken (istället för att stjäla dom på tävlingar...)![]()
![]()
Honung skrev:Lite fel tråd kanske men du hänger ju mest härOm du jämför 625 var det du hadde? innan med husan, vad är den strörsta skillnaden förutom vikt. Jag vill överösas med info. Var in till han som säljer ktm o husa här i stan och han ska promt ha på mig en husa-04 som han får hem nästa vecka och jag känner att jag börja vackla
. Fan har ju inte haft ktm 6mån än och kört ca 160mil men lär ju knappast få nåting i byte
![]()
Tom Byron skrev:Klart du är välkommen att skriva, inget är offtopic här ju
Jag hade ju en 625 offroad, så det största skillnaden för mig var sadelhöjden samt att fjärdringen verkar klockren för isåka, det jag märkte i gocarthallen var att den är smidigare framförallt in i kurvorna. (givetvis smidigare överallt) men det som verligen kändes vara in i kurvorna, på isen känns det i kurvorna att den är mindre vrång... iofs, visste man ju inte bättre när man åkte 625 för då hade man inte provat någe annat på isen.
Sedan motorn e vassare, mera varvvillig..... men det ska jag bänka så fort jag får råd (!) 2008 typ.... så då får vi se om det är en illusiion eller fakta.....
Fördelen med ktmen är väl att den är robustare i motorn samt, ktm handlare verkar ju finnas varstans här i landet nuförtiden....
Typ så tycker jag, men du borde provköra för att känna skillnaden... ska du BARA åka på gatan så kanske det är dumt att byta bort den du har, du förlorar ju en hel del stålars..... Mmmmm, jag vet inte....![]()
Honung skrev:Jag åker inte bara gata men mest och lite is och offroad, jag hade bestämt att åka på ktm i minst två år pga den dåliga avkastningen som råder på våra leksaker så nu är jag säker på att jag behåller den en säsong till, men då får man akta sig för att blihar gjort de mest vansinniga affärer när man druckit för många
![]()
Tom Byron skrev:yepp, jag hade min två år..... då gjorde de inte så ont att loooosa lite dollars. Det är bättre du lär dig din hoj ordentligt än att bara byta hit å dit, då uppskattar du bytet mera... allstå....typ så.....
Favorit i repris?!?Tom Byron skrev:Nää, han var ju gipsad sist jag träffde han (supersnoppo) på gelleråsen. Då hände inget iaf....... mer än den där buttpluggbilden när Ebbe monterar![]()
Tom Byron skrev:Jag har iaf något att sätta på............ tvetydigt, eller i dubbel bemärkelse, välj själv din gammla tyglapp![]()
Honung skrev::Nu vart det lite bråttom, ut på gården i bara kallingarna, o vist där står den blank o fin. In i lägenheten igen upptäcker att hoj är inte det enda jag handlat utan ny hjälm,skinnställ och stövlar. Det är sånna gånger man önskat att man druckit lite till så man sommnat, och det värsta är att allt är SANT :kocko Men man har ju blivit äldre o klokare![]()
Fanimig bland det roligaste jag hört. Hur kan man göra en sån sak utan att minnasHonung skrev:Nu vart det lite bråttom, ut på gården i bara kallingarna, o vist där står den blank o fin. In i lägenheten igen upptäcker att hoj är inte det enda jag handlat utan ny hjälm,skinnställ och stövlar. Det är sånna gånger man önskat att man druckit lite till så man sommnat, och det värsta är att allt är SANT :kocko Men man har ju blivit äldre o klokare![]()
Supermoto skrev:Fanimig bland det roligaste jag hört. Hur kan man göra en sån sak utan att minnas![]()
I övrigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krattan skrev:Heda Råkkar!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi tänkte bilda en Heda fanclub! Vilka vill vara med??![]()
//Krattan & Yasha, Ebbe & Fia
PS. Det här är INTE mobbning Swedie!!DS.
KTM640Y2K skrev:Hmm,Krattan fick agera reklampelare på Norra Roadracing Sällskapet, NRS,
nya webbsida http://www.n-r-s.se/
KTM640Y2K skrev:Hmm,Krattan fick agera reklampelare på Norra Roadracing Sällskapet, NRS,
nya webbsida http://www.n-r-s.se/
Supermoto skrev:yadayadayada
nu tar vi hissen till fulgaragetoch slår oss vlodiga på nya dubbisarnaUndrar om det är några
där nere såhär dax
kankse inte... Men man ska ha roligt medans man håller på... Bilder fårn (och kanske nattens begivenhete kmmer [AJJJ])
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |